צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
תאומים - הריון לידה הנקה
מנהל/ת הפורום: מיכל קסטן
  בעית התנהגות - אובדת עצותאמא אובדת עצות 10:41 07/11/2007
שלום רב,

יש לי תאומים בנים כמעט בני 9, בתור פעוטות היה ביניהם הרבה אהבה, היום כל היום מסתובב ב: הוא לקח לי, נגע לי, מפריע לי מציק לי אני משתדלת לא להתערב אבל לפעמים זה פשוט מוציא אותי מדעתי ואני מתערבת. זו הבעיה הראשונה הפחות חשובה.

הבעיה העיקרית זה שכאחים תאומים תמיד יהיה יריבות אם זה בבית הספר, תשומת לב ההורים, וכו' אני כרגע נמצאת במצב שהתאום הבכור תמיד היה ויהיה הילד הטוב כי זה באופי שלו לרצות את הסביבה והוא גם יותר בוגר בתפיסת עולמו, התאום השני שדיבר מאוחר ועבדנו איתו אצל קלינאית על בעיה של שליפה בשפה, הוא גם מבין דברים יותר לאט וצריך המון סבלנות איתו שלפעמים אנו כהורים מאבדים את זה, בלימודים הוא מצליח למרות שהוא איטי, הבעיה שאני עומדת בפניו שהוא נמצא בלופ של הילד הרע, כל הזמן מחפש את השטויות, בבית הספר, עם אחיו, בלעשות מה שהוא רוצה ולא מה שאומרים לו, שיחות אין סוף שניהלתי איתו לא עוזרים, עונשים, מה עושים איך עוזרים לו לצאת מדימוי הילד הרע חרף מאמציו להשתנות.

אשמח לכל עצה.
   מבינה ללבך...מיכל קסטן 14:39 07/11/2007
שלום לך אמא אובדת עצות,
מבינה מאוד את מצוקתך. ישנם הרבה קשיים אליהם אנו נחשפים בעת גידול ילדינו, וכמובן שאלו גדלים עם הגיל ועל אחת כמה וכמה בגידול תאומים.
לצערי, הפורום הנ"ל נראה לי שעלול פחות להתאים לך במצוקה זו מאחר והוא מתמקד יותר בהריון ולידה. אני בטוחה שישנם פורומים אחרים שיתאימו יותר מבחינת גיל הילדים.
בנוסף, אולי כדאי שתשקלי אפשרות של יעוץ עם איש מקצוע...
שיעבור בקלות,
מיכל קסטן




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו