צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  דלקת ראות ויראליתצליל 12:46 14/01/2008
בן חודשיים עם אבחנה של דלקת ריאות ויראלית. היה בבית חולים מאושפז 3 ימים- כל הבדיקות תקינות. יונק מלא. כבר השתחררנו הביתה. כרגע ללא חום. הבעיה היחידה היא שהוא משתעל ללא הרף (גם בבית החולים) חזק ויש לו הרבה לחה שלעיתים מוציא אותה ברוק ולעיתים מקיא אותה. יש לו גם הרבה נזלת.
שאלתי היא - איך אני יכולה לעזור לו עם השיעול? זה פשוט הורג אותו. הוא גומר את התקפת השיעול מותש לחלוטין (כמובן שזה לא מאפשר לו לישון כמו שצריך, וגם כבר אין לו קול ).
תודה על כל תשובה.
   הומאופתיה לינוי הופמן 15:43 14/01/2008
שלום צליל
הומאופתיה יכולה לתת מענה אקוטי טוב לשיעול ולליחה ואולי שווה אח"כ ךתת משהו מערכתי על מנת לחזק אותו.
בכל מקרה בשביל לתת ע"י הומאופתיה צריך לדעת מה צבע הנזלת, איך נשמע השיעול....

בריאות שלמה
לינוי
   בצל למראשות המטהגילי אבישי 15:51 14/01/2008
בצל חתוך לרבעים בקערה למראשות המטה,מחטא ומייבש את הליחה.
נסי להקל עליו ע"י הורדה של מוצרי חלב מתפריטך .
לחברת וולדה יש מספר מוצרים רלונטיים.אבל יש להתאים את המינון לתינוק. תוכלי להתקשר לדר ליאורה אוריאל-מומחית לרפואת משפחה לייעוץ בענין הזה.
בריאות
גילי אבישי
   מי מלחגילי אבישי 15:53 14/01/2008
את יכולה לרכוש בכל הפארמים תרסיס מי מלח,גם הוא יעזור לפעולת החיטוי והייבוש של הליחה.
   תודה לכם.שאלה נוספת-צליל 08:59 15/01/2008
דנו בזה מליון פעם ואני פשוט מבולבלת.
יש מקומות (ולא כאלה שמנסים למכןר) שאומרים שבהתקפה של שיעול לשים אותו ליד פריזר או מכשיר אדים קרים. ויש כאלה שאומרים להכניס למקלחת עם אדים חמים או מכשיר אדיםחמים.\
ההבדל משנה?
   תלויגילי אבישי 09:52 15/01/2008
כשיש בצקת,כמו למשל בסטרידו אזי קור הוא תשובה טובה כי הוא מכווץ ואז יש הקלה. לדלקת ראות כשלעצמה לא תהיה הקלה מקור ואם צריך לכייח אז חום ולחות הם התשובה. אם יש תוספת של בצקת במיתרי הקול בגלל השיעול שוב קור יכול להועיל נקודתית בהתקף שיעול ואחר כך חייבים לכייח ,גם בעזרת לחות ...בקצור הנה דוגמה למה לא להחליט על פי עצות לא מקצועיות. אפשר לאסוף מידע,אחר כך(או לפני כן) הסבר ואיבחון מבעל מקצוע מוסמך,איבחון שרלוונטי למצבכם העכשוי ואז לפעול.
רפואה שלמה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו