צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  בעקבות הכנס להצלת הרפואה המשלימהורד לב 19:37 23/01/2008
אני מצרפת את מה שכתבתי בעקבות הכנס, אתם מוזמנים להעתיק ולהפיץ לכל עבר:

חזרתי עתה מהכנס בנושא "עתידה של הרפואה המשלימה" בתחושות מעורבות.
מצד אחד תמונת המצב הובהרה חד וחלק בכנס- יש לפעול ביחד ומהר. עכשיו! אין לנו זמן לבזבז בהתדיינויות על מינוחים ומשמעויות, או להתפלפל בעניינים פילוסופיים (שכבודם במקומם מונח, רק אולי ...לא כרגע...).
יש צורך ברור בהתגייסות, בהתאגדות, בהשמעת קול מאוחד וברור מעל הכל.
כן, עלינו להתעלות עכשיו מעל פני הבדלי גישות ושיטות, לעבור מעל קשיין בין אישיים ולהסתכל ממוקדים על המטרה הנמצאת לנגד עינינו- ההגנה על יכולת הפרנסה ועל העיסוק שלנו, הרפואה המשלימה- שלמה- אלטרנטיבית.
עלינו להבטיח שלכל אחד המעוניין לפנות אלינו\ יהיה אל מי לפנות, גם היום, גם בעוד שבוע וגם בעוד שנתיים.

ומהצד השני- איכזבה אותי ההיענות המועטה לכנס. אני מרגישה שיש תחושת שאננות בקרב המטפלים של "הכל יהיה בסדר", "האיום הזה אינו מוחשי", ש "מישהו אחר יטפל בזה, לא אני".
והרי אין באמת מישהו אחר שיטפל בזה\ אלה חייבים להיות אנחנו!
ואם אנחנו מלמדים את המטופלים שלנו ואת האנשים עמם אנחנו עובדים לקחת אחריות אישית על החיים שלהם, על הבחירות והפעולות שלהם, איך ניראה אנחנו אם לא נקיים זאת בעצמנו?
איזה שיח פנימי ננהל בינינו לבין עצמנו אם לא נמצה את היכולות שלנו לטובת העניין הזה? אם לא נתגייס ונגייס את הסובבים אותנו למאבק? את המטופלים שלנו, את המכותבים שלנו, את הפונים אלינו בפורומים, בני משפחותינו וחברינו ובראש ובראשונה, את הקולגות שלנו בכל תחומי הטיפול.

אסור לנו להתפס לשאננות כרגע ולנסות למצוא תרוצים ל'למה החוק הזה לא יוכל לפגוע בי'.
אם החוק הזה יעבור הוא יפגע בכולנו!
הזמן פה הוא קריטי, כי אם לא נפעל עכשיו כנראה שלא נוכל לפעול בכלל.
זה לא הזמן להתחבא כדי שלא יראו אותנו. נהפוך הוא, זה ה-זמן להראות את כוחנו, יכולותינו ואת הבטחון שלנו בעצמנו ובמקצוע שלנו!

אז מה אני יכול לעשות?

ראשית, לחתום על העצומה enter-system.com/site/index.asp?depart_id=64809 ואחר כך לעזור בגיוס חותמים רבים נוספים (אפשר להדפיס את העצומה ולהחתים במקומות עבודה, במכללות, במסגרות חינוך ועוד ולשלוח לפי הכתובת המופיעה באתר).
שנית, להפיץ את המידע בנושא לכל עבר.
אפשר לברר על פעילות אקטיבית יותר דרך האיגודים המקצועיים ואם אתם עדיין לא חברים באיגוד המקצועי שלכם, הגיע הזמן לעשות זאת. האיגודים המקצועיים הללו הם הכוח שלנו מול המערכת. הם מאפשרים לנו להציג חזית מאוחדת ולהשמיע קול ברור ורם.
אם עוד אין במקצוע שלכם איגוד מקצועי, הנה הגיע הזמן להקים אותו.
אפשר להצטרף למטה המאבק של "הלשכה למקצועות בריאות משלימים" www.altmedor.com/
לפנות לגורמים בתקשורת בכדי להשפיע על דעת הקהל וליידע את הציבור.

זה נוגע בכולנו: מטפלים, מטופלים, יבואנים ומשווקים של תוספי תזונה, צמחי מרפא, שמנים אתריים, בעלי בתי טבע ובתי מרקחת, קופות החולים, בתי החולים, בתי הספר למקצועות הרפואה המשלימה וכל שוחרי הבריאות באשר הם.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו