צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  ביעותי לילה אצל בן 6נגה 23:35 27/01/2008
שלום,

לפני כחודש החלו ביעותי לילה אצל בני. בהתחלה היה ארוע סינגולרי ולמעלה משבוע הוא מתעורר מספר פעמים כל לילה - צועק ובוכה ורץ ברחבי הבית. קשה מאוד להעיר אותו, והוא דוחף אותנו כשאנו רוצים לחבקו. כשמתעורר - אינו זוכר דבר ואין לו מושג למה הוא נמצא בסלון.

יש גם רקע רפואי, שאין לי מושג אם קשור או שלא. לפני כחודש חלה ואובחן סטרפטוקוק. 10 ימי אנטיביוטיקה לא הועילו, וכעת, לאחר הפסקה הוא שוב מקבל אנטיביוטיקה. יש השערה שהוא נשא.

כאב לב.
מה אפשר לעשות?
   הי נגהגילי אבישי 00:37 28/01/2008
אכן קורע לב,
אבל יש מה לעשות.
ראשית באשר לסטרפ העקשן,מנסיוני טיפול בצמחים על פי הרפואה הסינית עושה נפלאות.אני טופלתי לפני כמה שנים אצל אייל פוליטי וחוסל סטרפ ששרד שני מחזורי אנטיביוטיקה.
באשר ללילות,כמה דברים.
אפשר להעזר בתמציות באך.
אפשר להעזר בשמנים ארומטיים-שילוב של קמומיל,מנדרינה ולבנדר במבער בחדר בו הוא ישן.
בהומאופטיה קלאסית.
ו...בקוגניציה. אני מכירה מקרוב מאד מקרה של ילד באותו גיל +-,שסבל מאותה תופעה.חצי שנה. בסופו של דבר האם דיברה איתו,לפני השינה ואמרה שהם,ההורים אוהבים,שהם דואגים,שהם שם אבל שהלילה אם הוא יבכה שוב-הם לא יבואו.שידע שלמרות שאוהבים וכו והדגישה שוב ושוב.ומאותו לילה-לא היו יותר התעוררויות כאלה שמהן לא מקיצים...לא יודעת להסביר,אבל בכל מקרה אין ספק שצריך לעזור לו לחצות את מה שזה ולהמשיך.
לילה טוב (-:




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו