צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  דלקות אוזניים כרוניות לבן 4הלית 21:31 20/02/2009
ערב טוב. הבן שלי בן 4 וקצת, סובל מדלקות אוזניים כרוניות. סביב גיל 3 היתה הפוגה מסוימת וחשבתי שזה הסוף אבל זה חזר ולאחרונה בתדירות של אחת לשבוע. מכל הפעמים רק פעם אחת טופל באנטיביוטיקה. בכל שאר המקרים נותנים לו אקמולי וטיפות מקומיות. אבל עדין בחלק גדול מהזמן הוא סובל מכאב וגם השמיעה שלו נפגמת בזמן הדלקת. אני מאוד רוצה למצוא טיפול אלטרנטיבי למה שמציעה הרפואה הקונבנציונלית, אבל אין לי כ"כ מושג מה יכול להתאים. כמובן שהיתי מאוד רוצה טיפול שהן יטפל בכאב ובדלקת כשהם קיימים והן טיפול מניעתי. אנחנו גרים בגבעתיים. תודה הלית
   הלית בוקר טובלינוי הופמן 08:25 22/02/2009
אני מניחה שגילי תכנס בקרוב ויהיו לה המון המון המלצות.

כהומאופתית אני רואה המון מקרים של דלקות אוזנים כרוניות, בהחלט יש מענה מאוד טוב בהומאופתיה.
   ילד עם דלקות אזניים חוזרותדר. יוגב אסתר 10:21 22/02/2009
שלום הלית
יש לבדוק אצל הילד שלך מדוע הדלקות חוזרות למרות הטיפול האנטיביוטי.
אני רופאה הומיאופטית, עורכת בדיקות מקיפות ויסודיות לאיתור הגורם לדלקת ומטפלת רק בעזרת תרופות טבעיות המוזמנות באופן אישי לכל ילד (לא תרופות מדף).
   הי הליתגילי אבישי 21:44 23/02/2009
כתבתי לך תשובה ארוכה והיא נמחקה)-:

משחזרת בקצרה.
דלקות אזניים נובעות ממגוון גורמים.
יש כמה אפיקי פעולה שאת יכולה לנסות-
ראשית ההומאופטיה הקלאסית .אורנה מיכלוביץ' 0544531676 התמחתה בבעיות אזניים חוזרות אצל ילדים ומקבלת גם בתל אביב גם בירושלים.

רפואה סינית- אפרת אברמסון 052-5020880 מקבלת בביתה באזור בית שמש והן בתל אביב. מומחית לילדים ותינוקות.

קרניו סקרל- שיטת טיפול עדינה במגע. ד"ר ג'וזי פוטזניק מרעננה.גם רופא 054-4930160. או לילך סבט 054-7915946 מטפלת גם בקרניו סקראל וגם ברפלקסולוגיה ,אזור המרכז. שניהם מצויינים.
רפלקסולוגיה עושה פלאים בנושא אוזניים ובכלל אף אוזן גרון!


תזונה- שווה לבדוק מה מעודד לחות אצל הילד. יש מזונות שידועים בתכונה הזו ובהם כדאי למעט עד כמה שאפשר. למשל חלב ניגר. פירות הדר למעט לימון. חיטה .בוטנים. בננות.סוכר.קקאו.
מאידך שווה להשתדל לחמם בעדינות ולתמוך במערכת העיכול- גריסים. קוואקר. ירקות כתומים עדיף מבושלים. בכלל בחורף עדיף מבושל או לפחות חמים ולא קר.

בהצלחה בבחירת הדרך,
גילי
   תודה על תשובתךהלית 10:49 24/02/2009
לא ציינת דיקור בתשובתך הארוכה. האם זו דרך פחות ממולצת? ומבין כל הדרכים שציינת, האם יש לדעתך דרך אחת שהיא עדיפה, יעילה יותר? הלית
   שלום שובגילי אבישי 11:08 24/02/2009
הדיקור כלול תחת הכותרת רפואה סינית.
תחום זה יכול להציע צמחי מרפא סיניים,תזונה לפי הרפואה הסינית וכמובן דיקור.
לפי החלטת המטפל .
לכן לא ציינתי אותו בנפרד.

לשאלתך האם יש לי המלצה לכיוון אחד יותר מהאחרים, ובכן בעיני יש חשיבות גדולה להתאמה של שיטה למטופל ומפאת שאין לי שום פרטים או הכרות שלכם אין לי המלצה גורפת לכיוון מסוים.המטפלים שהבאתי להלן הם כאלה שיש להם רקורד של הצלחות בתחום המבוקש.
האם זה מבטיח הצלחה גם אתכם? לצערי לא. אבל יש בהחלט סיכוי טוב.
כאן תצטרכי לגייס את האינטואיציה שלך יחד עם שיקולים כמו נוחות להגיע ועולם האמונות הפרטיות שלך ולראין את מי שנראה לך בטלפון-ולבחור.

ביחס לתזונה אני אישית נוטה להקפיד,במיוחד בארועים מתמשכים וזאת על מנת לסייע לכל טיפול אחר שיינתן. בעיני התזונה היא בסיס לכל דבר נוסף.
מקווה שעזרתי לך.
בהצלחה ואשמח לשמוע פידבקים.
גילי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו