צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  עזרה בהחלטהחרדה 07:59 29/04/2009
לאחרונה חזרו לי התקפי חרדה שכבר כמה שנים כמעט ולא היו. היו כמה טריגרים לאחרונה אבל אני לא מצליחה להתגבר. בעבר הייתי מטופלת באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא. תקופה אחרת הייתי מטופלת ברפלקסולוגיה. כל אחד מהם היה יעיל בתקופתו וכעת אני לא יודעת למה עדיף לי לחזור.
אני באי שקט תמידי בתקופה האחרונה, עברתי התקף חרדה אחד גדול לאחרונה שהשאיר עקבות אם כי לא חזר על עצמו. יש ברקע בעיה בריאותית שיתכן ונפתרה אבל אני במעקב. כמו כן אני מנסה להרות כבר ארבעה חודשים ללא הצלחה. אני בחרדה שהחרדה תחזיר את הבעיה הבריאותית...חייבת לצאת מהלופ הזה.
אני מתלבטת אולי לנסות תחום רפואה משלימה אחר אבל המחשבה על לספר את כל הסיפור שלי שוב למישהו שלא מכיר אותי קצת מפחיד אותי כי אני חוששת שהעלאת הדברים עלולה לגרום להצפה.
יש לי ילדים ואני מרגישה שהמצב משפיע גם עליהם.
מה דעתכן?
   וגם שאלה נוספתחרדה 08:19 29/04/2009
יש איזו תרופה הומאופטית או טבעית שיכולה להרגיע, שאני יכולה במקביל לקחת עד הטיפול? לקחתי כמה פעמים ארניקה די 6 אבל אני לא בטוחה שזה מה שאני צריכה.
   יקרהגילי אבישי 22:06 29/04/2009
נדמה לי שהנכון ביותר יהיה לחזור למי שמכיר אותך ומוכר לך ומעורר את אמונך. את יכולה אפילו לקבוע רק פגישת ייעוץ וחשיבה ביחד.

ברור שדברים קשורים זה לזה אבל אני מאמינה שדברים אינם צפים סתם,אלא כשיש צומת שמאפשרת דיון מחודש,גם אם קשה.

מה עוד? אם קשה לך לפרוס את התיק שלך מחדש,מה שמובן לי ,קשה לי להמליץ מעבר לכך.
מה בינתיים? אולי רסקיו יעזור? ואולי לא כדאי לחכות עוד אלא פשוט לקבוע למי שאינטואיטיבית הכי מתאים לך לפגוש,הכי פחות מעיק,הכי מזמין,מבין אלה שאת כבר מכירה.

שיהיו ימים קלים יותר במהרה

אשמח לשמוע מה מתקדם
גילי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו