צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  טיפול בשקדים מוגדליםנועם 23:56 21/07/2007
אשמח מאוד לשמוע המלצה על טיפול בשקדים מוגדלים ופוליפ לבתי בת ה- 4. היא גם סובלת מכאבי אוזניים רבים.אנחנו כבר שנתיים וחצי בטיפול הומאופטי שעזר לבעיות רבות אך מצב השקדים די תקוע. היו תנודות קלות ושיפור משמעותי חל מידי פעם לזמן קצר. יש המלצות על סוג טיפול המתאים לבעיה ומתאים לילדים?, המלצות על מטפלים? ניסינו גם דיקור שהיה די סיוט וכאב לילדה וללא הועיל. נרות הופי עזרו לזמן קצר עם כאבי האוזניים אך אין שיפור בנשימה. תודה.
   שלום נועםלינוי הופמן 08:42 22/07/2007
צר היה לי לקרוא שאחרי שנתיים וחצי של טיפול הומאופתי לא נפתרו בעיות אלו. הניסיון שלי בהומאופתיה מראה על תוצאות באמת מדהימות בטיפול בבעיות אלו.
מה גם שאין צורך בשנתיים וחצי טיפול כדי להבחין האם הטיפול עוזר או לא, אני במקרים כאלו מצפה לראות עד 3 חודשיים תוצאות. ייתכן שהרמדי שבתך קיבלה היתה מאוד קרובה לרמדי (תרופה הומאופתית)המבנית\קונסטיטוציה אך לא מדויקת לגמרי ולכן הייתי מציעה לפני הכול להתייעץ עם ההומאופת שטיפל בה ואולי לשקול במידה ותחליטי להמשיך או בשלב יותר מאוחר לחזור לטיפול הומאופתי להחליף להומאופת חדש שיכול לאבחן את בתך מחדש ואולי יראה את הדברים מזווית חדשה ויהיה לו יותר קל להתאים לה רמדי.
ישנם הומאופתים שמתמחים בטיפול בילדים ולפעמים להם יותר קל לאבחן ולהתאים רמדי לילד.
בריאות שלמה
לינוי
   פרטים נוספיםנועם 09:55 22/07/2007
היי, תודה על התגובה. בתי טופלה אצל 2 הומאופטים , שניהם מתמחים בטיפול בילדים. עברנו אחרי שהטיפול לא יתקדם. באמצע כפי שכתבתי עברנו דרך דיקור סיני שלא הועיל, היינו אצל נטורטפאת ואירידיולוג. ההומיאופט האחרון כבר כמה פעמים התייעץ עם עמיתיו לגביה. נפגשנו במהלך הדיקור עם מדקר מומחה מהולנד, בהומאופטיה עם הומאופט מהודו. כולם שוב ושוב טוענים שהבעיה פשוטה והנה עוד רגע נפתרת...מלבד הקושי בנשימה בשינה ונחירות איומות, היא סובלת מכאבי אוזניים רבים ונזלת כרונית. אשמח לעזרה.
   ודבר אחרוןנועם 09:57 22/07/2007
בתי כבר עברה עשרות רמדי , לפעמים כל יום, לפעמים כמה פעמים ביום, ולפעמים בתדירות שונה ומשונה.
   זווית קצת אחרתורד לב 11:02 22/07/2007
נועם שלום,
מאחר ותארת בעיה לאורך זמן שלא מצליחה להפתר במגוון כלים איכותיים (לפי דברייך) אני מציעה לך התבוננות בזווית קצת אחרת.
אם הדברים הללו לא מתחברים לך בכלל, אתה מוזמן להתעלם, זה בסדר.
הייתי מציעה לחשוב על הכיוון האנרגטי יותר:
שקדים מוגדלים חוסמים את אפשרות הנשימה הנורמלית וגורמים למצבי הפסקת נשימה ספונטנית במהלך היום, בשינה וכו'. נכון?
האם התעסקתם במשמעות של הפסקת נשימה בראייה האנרגטית יותר במהלך שלל הטיפולים שעברתם עבור בתכם?
האם ניסיתם לתייחס ל-מהי הפסקת נשימה? מה המצב בו יוצרת ילדה בת שנתיים פלוס שגורם להפסקת נשימה?
מדוע שילדה בגיל צעיר כ"כ תרצה לבחור במשהו שכזה? המסכן את הקיום שלה?
מה זה איפשר בתוך המשפחה? מה זה לא איפשר?
מהי נשימה עבורכם? מהם הפחדים שמצב זה מעורר אצלכם? באופן אישי? האם יש משהו- אצלכם- שלוקח אן לקח בעבר את המרחב בחיים שלכם? שלא מאפשר לכם לנשום כמו שהייתם רוצים? לחיות כפי שהייתם רוצים? האם למישהו מכם הייתה חוייה שכזו של הפסקות נשימה? שקדים מוגדלים? ניתוח?
מדוע אתם מתנגדים לניתוח?
מה אתם מרגישים היום אחרי שנתיים וחצי של טיפולים שלא הביאו לתוצאה שקיויתם ורציתם?
האם אתם מודעים לרעיון של בחירת נשמה? של התפתחות של נשמות? של שיעורים ברמת הנשמה? של גלגולי נשמות? מה יחסכם לנושא? האם אתם פתוחים לכיוון הזה או שהוא לא בשבילכם?

אני שואלת את כל השאלות הללו פחות בכדי שתענו לי, אלא בכדי לעורר אצלכם איזשהו שיח פנימי ודו שיח ביניכם (ההורים) בכל הנושא הזה.

כפי שאני רואה את הדברים, כאשר יש מצב פיזי בעייתי, פתולוגי, מחלה וכו' יש פה הזדמנות למחקר עמוק יותר אל תוך הדפוסים היוצרים את התופעה.
זה אינו נושא מובן מאליו להרבה אנשים ואולי אף מרתיע את מרבית האנשים ולכן סייגתי את דבריי בתחילה, למצב בו אין לכם כל רצון להכנס למחוזות הללו.
רק דעו שהם קיימים, אם תבחרו ללכת לשם.

אם תרצו להמשיך לשאול ולברר, אתם מוזמנים ליצור קשר ואנסה לכוון, אפשר כמובן גם כאן.

שיהיה בהצלחה!
   תודהנועם 17:43 22/07/2007
כוונים מעניינין, נחשוב עליהם קצת ונחשוב מה לשאול.
רק רציתי לציין שבעיית הנשימה החלה אחרי גל מחלות שהתחיל זמן קצר אחרי חיסון גיל שנה. יכול להיות קשר?, זה מותן לכם כווני מחשבה נוספים?
   ובכןגילי אבישי 19:12 22/07/2007
אני קוראת את ההודעה שלך ודעתי נעה לכיוון הדברים של ורד.
אפשר לטפל בסימפטום ,אפשר להסתכל עמוק כמו שניסיתם ולגעת מכיוון הנפש-כמו בהומאופטיה ואפשר לשלב בין כמה תחומים כי אין ספק שמשהו תקוע.
אני מכירה אישית רופאת משפחה ירושלמית שמטפלת בסוג בעיות כאלה בעזרת רפואה אנטרופוסופית שזה שילוב של צמחי מרפא,הומאופטיה ועוד. היא רופאת קופ"ח.
אולי נכון לפנות לרפואה הקונבנציונלית? אולי משהו בכם הולך חזק לכיוון המשלים אבל לא עד הסוף? ואולי זה בכלל קשור לסוג של להקשיב למה שיש.כאן ועכשיו.
אינני יודעת כי אינני מכירה אתכם,לא שוחחתי איתכם,לא שמעתי ולא ראיתי מה מטריד ומה לא מתיישב וכו.
מהפן המקצועי הייתי מזמינה אתכם למפגש או שניים אצלי,או אצל מישהו אחר לברר לעומק מה חסר וגם להתאים מטפל/ת כי לפעמים זו לא השיטה אלא המטפל,וגם זה לגמרי מוכר.ולא כי אינו טוב אלא כי אינו מתאים לכם או לילדה.
מקווה שמשהו יצלצל לך מבהיר ושתעלו על כיוון שיביא הקלה ושיפור עד לריפוי מלא.
   בהחלט מעניין לבחון את הענייןורד לב 20:32 22/07/2007
מכיוון החיסונים...
אתם בטח מכירים את התאוריות הקושרות בין חיסונים לבעיות בריאותיות למיניהן.
ובטח בגלל זה זה לא מקל עליכם....
אולם זה המצב עכשיו, משהו צריך להעשות וצריך לחשוב על כיוון שיהיה אפקטיבי למה שקורה עכשיו.
ייתכן וזה מצריך אומץ, להיות מוכנים להסתכל על הדברים רחב ועמוק. אני מאמינה שאם הדברים מגיעים אליונ, יש בנו הכוח לעבוד איתם. בכל מיני רמות, אחרת לא היינו נתקלים.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו