צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  תה סרפדלרה 09:11 29/07/2007
תודה על התשובה המפורטת. כבר התחלתי לשתותועכשיו התעוררו לי שתי שאלות נוספות:
1. האם בכך שאני חולטת ומוהלת את התה בערב ומכניסה את הבקבוק למקרר ולוקחת את הבקבוק בבוקר לעבודה אינני פוגעת במרכיבים כלשהם ע"י העמידה הממוכשת במשך הלילה וחלק מהיום למחרת עד שאני מסיימת לשתות את הבקבוק?
2. שמתי לב שהתה יותר טעים לי כשאני מוסיפה לימון. גם כאן האם יש בעיה כלשהי עם הוספת הלימון לבקבוק? האם הלימון לא סותר משהו מסגולותיו של התה.
המון תודה על התשובות!
   תה סרפדורד לב 10:53 29/07/2007
אין בעיה להוסיף לתה לימון ואף צמחים אחרים לשם הטעם.
לגבי החליטה עצמה, מאחר וחליטה היא פעולה כ"כ פשוטה אין כל סיבה להכין אותה לילה מראש. את יכולה אפילו לקחת לך צנצנת סרפד מיובש לעבודה ולהכין את התרמוס במקום. חשוב לזכור שבמים ובתה אין חומרים משמרים שישמרו מפני התעפשות, קלקול ועוד. עדיף להכין טרי בכל יום בפני עצמו.
אין בעיה לשתות חם או קר.
   הערה טכניתגילי אבישי 17:34 29/07/2007
אין צורך כל פעם לפתוח הודעה חדשה,פשוט להוסיף תגובה לדיון המקורי.אפילו אם הוא דפים אחורה אנחנו מקבלות הפניה למייל הפרטי ועונות.
בריאות,גילי
   בעיקרוןגילי אבישי 17:37 29/07/2007
אפשר להכין ערב קודם כדי שיהיה מקורר היטב אבל כשם שורד כתבה לפני כל יום חליטה חדשה מבטיח שהחומרים ישארו טריים ויפעלו במיטבם.
גם את העלים כדאי לקנות בתפזורת ובמקום שבו התחלופה גדולה מאותה סיבה. בהצלחה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו