צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רפואה משלימה
מנהל/ת הפורום: לינוי הופמן, ורד לב
  רוצה הריוןשלומית 09:49 18/06/2007
אני מאד רוצה להכנס להריון(שני,יש לי כבר ילד בבית). אבל אני כל הזמן חולה.
אמנם לא משהו רציני, נזלות, וירוסים וכאלה, אבל יש לי הרגשה שהמערכת החיסונית שלי לא במצב מזהיר.
האם יכול להיות שזה מפריע להרות? מה ניתן לעשות?
   האם הגוף שלך פנוי?ורד לב 11:20 18/06/2007
את מתארת חולשה של הגוף.
כאשר יש מצב בו מערכת החיסון מופעלת כל הזמן מכל מיני סיבות, מן הסתם הגוף יהיה פחות פנוי לדברים אחרים, וודאי שפחות פנוי ליצירה של חיים חדשים.
כך אני רואה את הדברים- פיזית ואנרגטית.
אני מאמינה כי בכדי שייווצרו חיים טובים ובריאים, על הגוף המכיל אותם להיות במצבו האופטימלי ביותר. ודאי יהיו כאלה שיחלקו ויאמרו שזה אפשרי להכנס להריון גם תו"כ מחלה, קושי, וכו'. זה נכון, אך אני מאמינה כי יהיה לזה מחיר ושווה להישיר מבט ולא להתעלם מכך.
אני מרגישה ממך שהפוקוס שלך כרגע הוא על חיזוק הגוף שלך, טיפול במערכת החיסון, מילוי מאגרים, הרגעת המערכת מכל הכיוונים ומאמינה כי כשאלו ישקטו תוכלי להיכנס להריון באופן רגוע ונכון.

מה עושים תכלס?
אבחון המצב בו את מצוייה הוא צעד ראשון מעולה בעיניי. אני משתמשת באירידיולוגיה, שבה מאבחנים דרך הסתכלות בקשתית העין (החלק הצבעוני של העין). יש שיטות אבחון רבות ונוספות. הן מאפשרות מבט רחב יותר על הבעיה ומציעות את מסלול הטיפול המתאים.
אפשר לקחת צמחים מחזקי מערכת החיסון, אפשר לעבור טיפול סיני/ הומיאופטי/ נטורופתי/ רפלקסולוגי וכו' (יש המון שיטות טיפול, חשוב לבחור כזו שאת מתחברת אליה ואל המטפל/ת שמולך).
תזונה, מן הסתם, תשחק תפקיד חשוב בבנייה וחיזוק של מערכות הגוף.
יש את אפשרות הניקוי, את ההזנה הספציפית לך.
עבודה אנרגטית כזו או אחרת שתסייע לך להתבונן בדפוסים שלך ולהחליף את מה שלא מקדם אותך, את מה שמפריע להתקדמות. שוב, הרבה שיטות.

שיהיה בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו