צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  לגבי חפץ מעברליאת 09:27 30/04/2008
אורית שלום
בני בן שנה ו 9 חודשים ומאז שאני זוכרת הוא מסתובב עם חיתול בד ביד. הוא לא לוקח מוצץ ולפעמים הוא ממש לועס את החיתול. תמיד היו לנו המון חיתולים כאלו (טטרה) ותמיד כיבסתי אותם והכל היה בסדר. בזמן האחרון הוא מתעקש להכנס עם החיתול גם לאמבטיה וממש לא מוכן לקבל חיתול נקי אחרי האמבטיה, לפני השינה. אנחנו מנסים לקמט את החיתול הנקי ולתת לו תחושה של משומש כדי שיסכים, ובדרך כלל זה עובד.
הבעיה היא שאני מרגישה שהוא הופך את זה לחפץ מעבר ושאנחנו מפריעים לתהליך הזה. אבל מצד שני הוא מסתובב עם החיתול גם בגן, וחוזר איתו מלא באוכל, בוץ וסימנים של נעליים שדרכו עליו, מפני שהרבה פעמים הוא זורק אותו על הרצפה והולך לשחק, וכולם דורכים עליו.
מה אני יכולה לעשות? והאם זה הפך לחפץ מעבר שבאמת אסור לי לכבס אותו? הוא ישן איתו בלילה ומכניס אותו לפה כשהוא נרדם...
תודה מראש ליאת
   מי כיבס את השמיכי שלי?אורית גודקאר, פסיכולוגית 18:05 04/05/2008
שלום ליאת,
ראשית הרשי לי להרגיע אותך - אם עד כה הצלחתם להתגבר על הצעקות והטענות כלפי השמיכי המכובס, סביר להניח שאת לא מפריעה לו להפוך אותו לחפץ מעבר. זה באמת די קשה לראות את החיתול שהתגלגל השד יודע איפה נכנס לפה של הבן שלך, ככה, בנטורל (-: בעקרון, ילדים מסתגלים גם לשינויים קלים בחפץ המעבר שלהם, ולמרביתם זה לא מפריע במיוחד שהוא מריח קצת יותר ממרכך מאשר מג'יפה (-:
טוב מאד שהוא מייצר לעצמו חפץ מעבר שכזה, ואני מקווה שתמשיכו להינות מגידולו ומהיכולות הרגשיות שלו!
אורית
www/hebpsy.net/orit
   תודה רבהליאת 21:02 04/05/2008




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו