צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  ייעוץ והכוונהאימוש 12:08 18/05/2008
שלום אורית,
בתי הבכורה בת 7, מסיימת את כיתה א'. היא ילדה מאוד מאוד אינטיליגנטית, בוגרת, יצירתית ומביעה את עצמה כמו גדולה. יחד עם זאת, מבחינה רגשית היא ההפך המוחלט. היא כל היום וכל הזמן דורשת תשומת לב. יש לה רגשי נחיתות איומים, היא משקרת המון, לדעתי גם יש לה בעיות חברתיות כי חוץ מחברה טובה אחת שהיא מאוד קשורה אליה, אין לה עוד חברים/חברות ויש לה קושי להשתלב בחברה חדשה.
קשה לי לפרט כאן את כל האישיות וההתנהגות המורכבת שלה ולכן רציתי להתייעץ איתך לגבי פסיכולוג טוב או איזה טיפול (אישי או קבוצתי) באמנות (שהיא מאוד אוהבת). מה היתרונות והחסרונות של כל טיפול ומה עדיף.
תודה רבה.
   טיפולאורית גודקאר, פסיכולוגית 10:14 31/05/2008
אימוש שלום,
מהתיאור שלך נשמע שביתך באמת תפיק תועלת מטיפול פסיכולוגי. בגיל הזה מומלץ שטיפול בילד יתלווה בנמפגשי הדרכה להורים, שכן הרבה דברים שיכולים להשתנות מתוך ההבנה ההדדית שנרקמת בין ההורים ולילדה.
לגבי המלצות קונקרטיות - קשה ךי לייעץ בלי לדעת אפילו איזור מגורים. יש שירות ציבורי טוב מאד באיזורים מסוימים בארץ, באיזורים אחרים ממש חסר, יש אפשרות לפנות באמצעות הפסיכולוגים שעובדים עם קופות החולים, אך יש לכך מגבלות מסוימות, ואפשר כמובן טיפול פרטי, אם יש אפשרות כלכלית לעמוד בהוצאה כזו למשך זמן כזה. טיפולים כאלו אינם קצרים ויש לקחת בחשבון גם את השיקול הזה. אם תרצי לפרט יותר כאן או במייל, את מזומנת.
אורית
www.hebpsy.net/orit




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו