צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  תחושות רעות אצל ילדשלי 20:12 13/07/2008
בני בן ה-6.5 ילד נבון חכם וסופר רגיש.
בשבועות האחרונים הוא לא מעוניין ללכת לגן ולאחרונה לא מעוניין בקייטנה שנמצאת למעשה בגן שלו עם ילדים מוכרים.
טוען שהוא בודד שאין לו חברים, שמשעמם לו וכד'.

לקראת ערב הוא החל לומר לי במין מבט מסכן שיש לו תחושות רעות \ מרגיש שמשהו רע עומד לקרות ובאותה נשימה מדבר גם על כך שלא רוצה ללכת לקייטנה.

אני מוכרחה לציין שהוא ילד מאוד חברותי\, אוהב לשחק ולהתערות עם ילדים אך יש לו את הגבולות שלו. לא יתחבר לילדים שובבים, מציקים ומטרידים, הוא זקוק מאוד לאהבה מצד החברים, הוא זקוק לחיזוקים.

בקיצור הוא ילד מורכב וחשוב לי לדעת אם התנהגות כפי שתיארתי לעיל מצביעה על דכאון או משהו דומה.

רוצה גם להוסיף שהוא מקבל שפע תשומת לב, אהבה ופרגון מאיתנו הוריו.
   תחושות מבשרות רעאורית גודקאר, פסיכולוגית 07:51 15/07/2008
שלום שלי,
האם הבנתי נכון ובנך עומד לקראת שינוי מרגש של כניסה לכיתה א'? אם כן, ייתכן מאד שההתנהגות שלו היא תוצאה של התרגשות ומתח לקראת מה שעתיד לקרות. הוא מכין את עצמו לפרידה ולהתחלה החדשה. גם אם חלק מהילדים שמוכרים לו יהיו איתו הוא מבין ככל הנראה שיכיר ילדים חדשים, שהמסגרת תהיה חדשה, והדרישות אחרות. נסו לשמור ככל הניתן על שגה בפעילות שלכם כמשפחה, למרות החופש, כי אין כמו שגרה הלרגעת חרדות.
אין לי יכולת להעריך על סמך תיאור קצר ברשת האם ילדך סובל מדיכאון - דיכאון הוא מצב רציני, מתמשך, ויש לו בילדות ביטויים שאינם אופיינים למופעיו בגיל מבוגר יותר (רגיזות, תוקפנות, ועוד). התיאור שלך לא מצביע בהכרח על דיכאון, משום שהוא עשוי להיות מוסבר כתגובה למצב חולף, אך אם אתם כהורים מוטרדים - חשוב לגשת להתייעצות פנים אל פנים, ולא לבדוק את זה באינטרנט.
חופש נעים,
אורית
www.hebpsy.net/orit
   הי אורית,שלי 17:59 21/07/2008
תודה רבה על התשובה.

אשמח לעדכן כשדברים ישתנו.

יום נפלא.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו