צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  פסיכולוגית ילדיםשואלת 23:03 04/08/2008
אורית שלום
בני בן 4 שנים. רוצה לבקש ממך המלצה על פסיכולוגית טובה (הכי טובה...)באיזור השרון. אנחנו אחרי תהליך במכון להתפתחות הילד והתייעצות שלנו, ההורים, אצל 2 מטפלים.
"בגדול" הומלץ על עבודה עם הילד בנושא התפתחות רגשית, שעשויה לעכב דברים, במקביל לעבודה איתנו.
תודה רבה!!!
   המלצה על פסיכולוגית בשרוןאורית גודקאר, פסיכולוגית 17:45 05/08/2008
שלום לשואלת,
אני מבינה שאתם כבר אחרי תהליך של בירור במכון להתפתחות הילד, וטוב שכך. מכיוון שאיזור השרון גדול ורחב יש לי שתי המלצות, שאני מקווה שיכסו את הטווח.
שושי יעקובי, שעובדת באיזור כפר סבא, היא פסיכולוגית התפתחותית וחינוכית מנוסה, פסיכותרפיסטית שעובדת הרבה עם הגיל הזה, רצינית ונעימה מאד, ומכירה את טווח הקשיים ההתפתחותיים היטב.
יהודית ביאליק כהן, שמקבלת בגן יאשיה, היא פסיכולוגית התפתחותית וקלינית בכירה, מומחית לטיפול דיאדי, מנוסה מאד, ומומלצת בחום.
אפשר להקיש את השמות בגוגל או לחפש במדריך הטלפונים לקבלת פרטים נוספים.
שיהיה בהצלחה!
אורית
www.hebpsy.net/orit
   תודה אורית, עוד משהושואלת 20:43 05/08/2008
אולי הייתי צריכה להיות יותר ממוקדת מבחינת האיזור...
גם איזור רמת אביב, תלאביב זה בסדר גמור. שוב-אשמח להמלצות נוספות, אם יש...ושאלה: באילו אמצעים אמורה פסיכולוגית לטפל? האם היא תשלח אותנו למטפלת באומנות/מוסיקה/סוסים וכד' או שהיא זו שתפפגש ותעשה את התהליך אתו?
תודה שוב וערב טוב!!!
   פסיכולוגית ילדיםאורית גודקאר, פסיכולוגית 09:58 06/08/2008
בוקר טוב לשואלת,
שוש יעקובי תהיה מוצלחת מאד מבחינתכם, לצערי איני זוכרת כרגע עוד אפשרויות האיזור רמת אביב. בכל מקרה, פסיכותרפיה בגילה רך עובדת תמיד באמצעים הבעתיים, עם חומרים, משחקים ודיבור עקיף וסמלי, ולא שיחות כמו עם מבוגרים. לא, אין צורך להפנות למטפלת באמנות, פסיכולוגית התפתחותית מיומנת בעבודה עם הגיל הזה. במקרים רבים זה יהיה טיפול דיאדי, כלומר טיפול שאחד ההורים (בדרך כלל לסירוגין, האב והאם) נוכח בחדר, והמוקד הוא על הקשר הורה-ילד. את כל התהיות האלו נכון ורצוי לברר עם הפסיכולוגית המטפלת בשיחה פנים אל פנים, שבה תוכלו גם להתרשם מאיך בנויה הקליניקה, כי מבינים במבט ולא רק בהסבר.
בהצלחה רבה!
אורית
www.hebpsy.net/orit
   googlegoogle 17:55 07/12/2009
   google 17:55 07/12/2009




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו