צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  "משעמם לי", כבר בשבע בבוקר.........לילי 09:53 25/08/2008
בן שש שמתקשה להעסיק את עצמו, ועכשיו בחופש כבר לגמרי אני מאבדת את הסבלנות ומוצאת את עצמי רבה איתו כבר בבוקר כשיום ארוך לפנינו.
כל יום יש פעילות אחת לפחות מחוץ לבית(ספארי,בריכה וכדומה) אבל אני חוזרת הביתה הרוסה ועייפה, והוא מלא מרץ ומצפה שאשעשע אותו גם בבית ואם זה לא קורה הוא מציק ומעצבן עד שהוא מקבל תשומת לב בדרך שלילית.
אבל כשאני מתעלמת הוא מציק לאחים שלו, מתקשר לאנשים , מנדנד לבן השכנים וכדומה.
מה עושים?
   נפלאות החופש הגדולאורית גודקאר, פסיכולוגית 19:11 26/08/2008
לילי שלום,
כן, הימים האלו של סוף החופש, כשחם מאד בחוץ וגם אנחנו כבר חסרי סבלנות, מועדים לפורענות.
אני בעד דווקא למצוא תעסוקות בבית, ולנסות לייצר שגרה - שעה מיוחדת לארוחה (אפשר לגייס אותו לסייע בהכנת הארוחות), שעה לפעילות ליד שולחן (ציור, הדבקה, פלסטלינה, בצק, חימר, גזירות, וכדומה) שעה של טלוויזיה או DVD, שעה של יציאה לגינה השכונתית, וכך הלאה. ככל שהשגרה תחזור על עצמה יותר ותהיה מוכרת יותר הוא יתארגן טוב יותר. וגם את תהיי פחות מותשת מריצות ונסיעות ופרוייקטים מכבידים.
יש דברים שחשוב לאסור עליו לגמרי, כמו להתקשר לאנשים להציק ולהטריד. ויש דברים שצריך להעלים מהם עין - לתת לאחים ולאחיות שלו להתמודד איתו בלי להתערב ככל הניתן.
עוד אפשרות היא להזמין חבר שיבוא אליכם לשחק איתו - סביר להניח שהוא יהנה לארח חבר ויהיה עסוק יותר.
והנה כבר מעבר לפינה נגמר החופש וחוזרים לשגרה. אם את מרגישה שבנך ממשיך גם הלאה בהתנהגויות כאלו וקשה לו, יש צורך לשקול פנייה להתייעצות עם איש מקצוע פנים אל פנים.
בהצלחה,
אורית
www.hebpsy.net/orit




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו