צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  תאומה בת 7 ציפי 00:47 28/08/2008
שלום. אני אמא לתאומות (בכורות) בנות 7. לגבי אחת מהן יש לי חששות, בעיקר בתחום הרגשי אך גם בתחום הלימודי.
הילדה נראית לי עצובה, חסרת ביטחון, "קוטרית" מתקשה ליזום קשרים ופעילויות, מעוניינת אך במעט בקשרים חברתיים, מתלוננת ש"לא אוהבים אותה" מאויימת מתחרותיות עם האחים. אי רצון בולט ואף חשש ללכת לבי"ס (עולה ל ב') ועוד. ההתמודדות לנו כהורים עימה אינה פשוטה. כמו כן דווחנן בשנה שעברה מהמורה על איטיות בביצוע המטלות וכן חוסר ריכוז במצבים מסויימים. אנו מעוניינים לבצע אבחון פסיכודיאגנוסטי וגם דידקטי (כדי לבדוק אם ישנן גם בעיות הקשורות בלמידה) אנו מבקשים המלצה לפסיכולוגית (עדיפות לאישה) מומחית לטיפול בילדים, לצורך אבחון בשלב הראשון ואח"כ טיפול במידת הצורך. עדיפות לאשת מקצוע עם נגיעה/ הבנה לנושא של תאומים. עדיפות לאזור רמת גן, בני ברק פתח תקוה קרית אונו או בלית ברירה- תל אביב. תודה רבה!!!
   פסיכולוגיתאורית גודקאר, פסיכולוגית 08:39 01/09/2008
ציפי בוקר טוב,
אכן נשמע שביתך סוחבת איתה קשיים מורכבים ממקורות שונים, וכדאי היה להתייעץ.
לצערי, איני מכירה אשת מקצוע שיש לה התמחות בתאומים באיזור שציינת. אשמח אם מי מהקוראות ירצו להמליץ מניסיונן. אני עצמי עובדת ברמת גן, תוכלו לפנות אלי לאבחון ולייעוץ או טיפול, ככל שיידרש.
תחילת שנת לימודים מוצלחת לביתך ולאחיה,
אורית
www.hebpsy.net/orit




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו