צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  ילדה להורים גרושיםא.א. 15:34 01/12/2008
שלום,
אני אם גרושה לילדה בת שנה ו-10 חודשים. אני ואב ביתי נפרדנו סופית כאשר הילדה הייתה בת 8 חודשים כאשר גם עד אז המגורים המשותפים היו לסירוגין.
אני והילדה מתגוררות במרחק רב מהאב ויוצא כי הילדה פוגשת את אביה אחת לשבועיים בסופי שבוע, כאשר בסופי שבוע הללו המפגש הוא אינטנסיבי ובן שעות ארוכות אולם ללא לינה.
לי יש בן זוג מזה כחצי שנה. עד כה הילדה פגשה את בן זוגי כפעם עד פעמיים בשבוע. אני פונה בשאלה על מנת לקבל חוו"ד מקצועית לטענה שמעלה אב ביתי, לטענתו עלי להימנע לחלוטין ממפגשים בין הילדה לבן זוגי החדש וזאת ממס' סיבות: הראשונה- גיל הילדה הוא צעיר מאוד ועל כן עלולה היא להיפגע, השניה- מאחר והילדה רואה את אביה אחת לשבועיים מעמדו אינו יציב לחלוטין ועלולה היא להתבלבל בזהות האב הביולוגי שלה. לגרסתו של האב עליה להימנע לחלוטין מפגישות עם בן זוגי כיוון שהן מזיקות לנפשה הרכה של הילדה.
לטענתי לא נגרם כל נזק לילדה וזאת מאחר והיא יודעת מי הוא אביה (למרות שהיא פוגשת אותו אחת לשבועיים אני טורחת להזכיר אותו מדיי יום ולומר לה עד כמה הוא מתגעגע אליה) ובנוסף קיים קושי רב ביישום בקשת האב מאחר והילדה בחזקתי ועליי להמשיך בחיי.
אני פונה בבקשה לקבלת חוו"ד מקצועית מאחר וכפי הסברתי לעיל דעותינו חלוקות ואנו רוצים רק בטובתה של הילדה.
בברכת תודה מראש
   חוות דעת מקצועיתאורית גודקאר, פסיכולוגית 08:48 07/12/2008
שלום א.א.
אני מניחה שאת מבינה שלא ניתן לתת חוות דעת מקצועית על גבי האינטרנט - זה מצריך מפגש איתך, עם אבי הילדה, ולעיתים גם עם הילדה עצמה ועם החבר החדש שלך. זה מצריך בירור מעמיק לא רק על "האם זה פוגע או לא" אלא גם על מה ניתן לעשות עוד כדי לבסס את הקשרים במשפחה, למרות הגיל הצעיר והמרחק. לצורך כך חשוב לשמוע את המגבלות המציאותיות והצרכים של כולכם, ולכן חשוב מאד לפנות לאיש מקצוע מתאים באיזור מגוריכם ולברר את העניין לעומק.
אפשרות נוספת, במידה ואין ידכם משגת התייעצות פרטית, היא להתייעץ עם פקידת סעד לסדרי דין, או לענייני משפחה, כי יש להן ניסיון רב שנים וחשוב בתחומים אלו, והשירות הזה ניתן על ידי המדינה מתוך חשיבות טובת הילד בשאלות הסבוכות האלו.
בהצלחה!
אורית
www.hebpsy.net/orit




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו