צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  להשאיר עוד שנה בגןאפרת 12:34 21/12/2008
בני בן 4, שנה הבאה אמור להגיע לחט"צ. הוא יליד סוף נובמבר , עדיין אינו מחזיק טוב עפרון, צבע, גם אין לו מוטיבציה להחזיק, לא רוצה לצייר לכתוב וכו...מעדיף לשחק ולהיות יותר פעלתני. (קבעתי תור לאבחון של מוטוריקה עדינה). לשאלתי, אני מאד רוצה להשאירו עוד שנה בגן טרום חובה בו הוא נמצא היום. איך עושים את זה? מה עלי לעשות?
יש לי נסיון לא מוצלח עם הבן הגדול שלי (כיתה ג') שגם הוא סוף נוב' וכן עלה בזמן, ידל מאד מפותח שכלית, אך עד היום אני בטוחה שיש לו קשיים מכך והוא גם נראה קטן יותר משאר הילדים ומרביצים לו לעיתים קרובות. ובכלל נראה כי עוד שנה לא היתה מזיקה לו. כדי למנוע את ההצטערות הזו פעם 2 אני כן מעוניינת להשאיר את הבן הקטן, שאגב מבחינת התפתחות הוא הרבה פחות מפותח אם אני משוה באותם גילאים בינו לבין הגדול.
תודה
   הישארות שנה בגן טרום חובהאורית גודקאר, פסיכולוגית 18:57 21/12/2008
אפרת שלום,
נשמע לי שהשיקולים שהעלת נכונים, ולאור התיאור שלך באמת יהיה נכון לאפשר לבנך להישאר עוד שנה בגן טרום חובה. לצערי, אין לי ניסיון בהשארת ילדים בגן טרום חובה כדי להימנע מכניסה לחט"צ. בישובים בהם עבדתי לא התנסיתי במצב כזה. אני מנסה להסיק מהידע שלי על הישארות בגן חובה ומניחה שיש לפנות (בהקדם! עד סוף דצמבר) לשירות הפסיכולוגי ביישוב, ולברר איתם מה יש לעשות - בכל מקום יש דרישות שונות, לעיתים מבקשים אבחון פסיכולוגי, ולעיתים מספיק אבחון של מרפאה בעיסוק או קלינאית תקשורת. הייתי מציעה לך לברר ישירות מולם מה נדרש, ולפעול לאור זאת.
בהצלחה!
אורית
www.hebpsy.net/orit




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו