צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פסיכולוגיית ילדים
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  התייעצות לפני איבחון אמא 19:02 21/03/2009
אורית שלום,
יש לי בן יחיד, בן שלוש +3 ח' . הגננת השבוע במהלך שיחה שיזמתי בנושא הפרדות בבוקר בגן, אמרה כי יש מקום להתייעץ עם התפתחות הילד בקשר לבעיות קשב וריכוז והתנהגות שהיא קצת תינוקית לגילו. הוא הילד הכי קטן בגן.
הילד יודע לספור ולמנות עד 10 מכיר את כל האותיות , רושם את שמו במקלדת, מקשיב לסיפורים בבית ( גם ארוכים כמו חתול תעלול , המפוזר מכפר אז"ר ... )ומשלים משפטים מתוכם ,משחק במחשב ( אלפי, הסוד של מיה ) לבד כחצי שעה , משחק בלגו / בפלסטלינה לבד חצי שעה ויותר. רואה סרטים לילדים ולא זז מהמסך. התחיל כעת להחזיק עיפרון ולהקיף צורות, לשרבט אך אחרי דקה ממצא, אינו אוהב לצבוע עם צבעים / טושים.
הגננת אומרת שבגן מאוד קשה לה להושיב אותו להתחיל ולסיים פעילות, שהוא קופץ משולחן לשולחן.בריכוז מאוד קשה לו לשבת, הוא בדרך כלל נרדם. הבנתי שלאחרונה כשמתפתחת מריבה בגן עם ילדים הוא מחזיר חזרה ובמצבי קיצון שמעתי שהוא נשך ילד גדול ממנו. שנה שעברה היתה לו תקופה של נשיכות רק בבית וטיפלנו בנושא והוא אכן מאז הפסיק עם ההתנהגות הזו.
בבית יש גבולות ואנו מאוד מקפידים עלהם. הוא עקשן ודעתן , סקרן מאוד. ישנן פעולות שהוא מאוד עצמאי כמו צחצוח שיניים . ישנן פעולות שהוא עדיין לא עושה בכלל כמו ללבוש ולהוריד חולצה. ויש כאלה שפעם לבד ופעם אנחנו כמו אוכל.
ניסיתי לתת את כל המידע שנראה לי רלוונטי כדי לקבל דעה אם בכלל יש מקום לפנות לאיבחון.
אני חייבת לומר שבתחושת בטן שלי אין בעיה עם הילד אבל אולי אני טועה ?




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו