צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
חיתולי בד
מנהל/ת הפורום: חגית כהן
  רוצים לעבור לחיתולים רב פעמיים וצריכים המלצהאורנלית 21:51 14/06/2007
הקטן בן 9 חודשים והשאלה היא האם מאוחר מדי להעביר אותו? האם יהיה לו קשה להתרגל? האם חיתולים רב פעמיים נוחים יותר מחיתולים רגילים לתינוק או שאין הבדל (או שפחות נוחים)?

כמו כן, ראיתי שיש חברות שונות. האם מישהי התנסתה ויכולה להמליץ מניסיון מה כדאי?

גם ראיתי שהמחירים של כל חיתול די יקרים, כמה כדאי לקנות כך שיהיה מצד אחד נוח אך לא יקר מדי? וגם ראיתי שיש מוצרים נלווים כגון כיסויים ורפידות. האם רצוי לרכוש אותם ואם כן אז מה?

הסיבה לרצון למעבר היא בעיקר שאנחנו עוברים למדינה שבה יש בעיה עם אספקת חיתולים רב פעמיים וגם כי אני רוצה שיהיה לו יותר נוח (נמאס לי לראות את הסימנים של הגומי של החיתול על הגוף שלו).

תודה מראש!
   מתחילים בחיתולי בד אצל ילד בן תשעה חודשיםרני כשר 08:42 16/06/2007
אורנלית שלום,
המעבר לחיתולי בד יכול להעשות בכל גיל. דווקא בחודש-חודשיים הראשונים החיתולים עלולים להיות מעט מסורבלים על התינוק, ולכן אני מציע בדרך-כלל להתחיל בחיתולי טטרה עם כיסויים (מפוליאסטר) ורק כשהתינוק מגיע למשקל 5-6 ק"ג להלביש לו את חיתולי הבד.
לגבי הנוחות - מבחוץ זה נראה שהתינוק מגושם יותר, משום שהחיתולים הח"פ קטנים וקומפקטים יותר. לגבי התינוק - קשה לי להגיד אבל אחת הסיבות להלביש חיתול בד ולא ח"פ היא שהוא לובש בגד מבד ולא מנייר ופלסטיק. במקרה זה, למרות שאני גם לא בטוח שהוא מרגיש בהבדל, אני מרגיש שזה עדיף לו. מהניסיון שלי (4 ילדים) הם מרוצים.
לגבי המחירים - בטווח זמן של עד "חצי-זמן-החתלה" את מחזירה את ההשקעה של כל החיתולים שאת אמורה לקנות לאותו ילד (זמן החתלה ממוצע הוא שנתיים וחצי. זמן החתלה ממוצע אצל תינוקות שלובשים חיתולי בד הוא שנה וחצי-שנתיים). לאחר מכן, כולל 2-3 תינוקות נוספים (תלוי בחיתולים ובכביסה) את משלמת רק על הכביסה (שזה יוצא לתינוק לכל התקופה כ-600 ש"ח בלבד).
לגבי כיסויים/רפידות - אם את קונה חיתול שעשוי מבד בלבד, יר צורך בכיסויים כאשר את מלבישה על החיתול בגד, כדי שלא יירטב. הרפידות הן אופציה לא הכרחית תמיד, לכן כדאי לקנות בהתחלה מעט לראות אם את משתמשת בהן או לא.
   הי אורנלית וברוכה הבאה!חגית כהן 00:16 19/07/2007
לשאלתך-האם מאוחר מדי להעביר אותו?
אף פעם לא מאוחר,יש המתחילות עם הלידה,ויש גם שרק בתהליך הגמילה...
לתינוק בדרך כלל חיתולי הבד נעימים יותר-מגע כותנה רך לעומת מגע נייר.הם גם מחממים פחות כי הם אווריריים-וזאת למרות שהם עבים יותר.הנה קישור למאמר בעניין:
www.biglal.co.il/websites/chitulim/609.asp

יש הרבה מאוד יצרני חיתולי בד בעולם.
החיתולים שנמכרים בארץ הם מגוון מוצלח מאוד-אני ממליצה לנסות תחילה.לרכוש עד 10 חיתולים ממספר דגמים,להתחיל לחתל ולבדוק מה אתם אוהבים.

חיתולי הבד אינם יקרים,הם חסכוניים לעומת החד פעמיים.
במקרה שלך-התינוק כבר בדיוק במעבר גודל- נשמע שאת תחתלי בחיתול גדול שישמש אתכם עד הגמילה.

כיסויים משמשים בדגמי החיתולים שהם ללא כיסוי. כן צריך כמה כיסויים(ממוצע של 1:5).
לאן אתם נוסעים? יש גם הבדלי אקלים שכדאי להתחשב בהם.

אהבה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו