צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  הנקה + מטרנה ?יפעת 07:21 05/11/2008
ביתי בת חודשיים מהלידה מקבלת הנקה + מטרנה , את המטרנה אני נותנת כדי להשתחרר קצת מהטיפול ביתי הגדולה ובעלי עוזרים מדי פעם , הילדה נולדה 3600 והיום לאחר חודשיים שוקלת כמעט 6000 בהחלט גדולה ,אך כמו האחים שלה , האם זב בסדר הנקה עפ"י הדרישה שלה , אני אינני מחכה שהיא תבכה אני מציעה לה בכל פעם שהיא ערה ואני רואה אי נוחות אצלה אז לפעמים שד ולפעמים בקבוק (60 מ"ל בלבד) .
הילדה לא סובלת ב"ה מכאבי בטן וכיו"ב ,אך , אני רוצה לדעת אם אני נותנת לה יותר מדי מזון ? איך אפשר לדעת ? הילדה גם לא פולטת ב"ה , ויציאות יש לה כל הזמן ב"ה , איך ניתן לדעת אם היא אוכלת יותר מכפי שהיא צריכה .?
תודה
יפעת
   הנקה בשילוב תמ"לעדי יותם, IBCLC 12:12 14/11/2008
נשמע שמצאתם את הדרך שעובדת טוב אצלכם!
עדיף שמישהו אחר ייתן בקבוק ואת תוכלי לנצל את הזמן למנוחה. אם את רוצה לשמר את ההנקה לטווח ארוך, רצוי שהילדה תדע שמאמא רק יונקים, לא מקבלים בקבוק.

ארגון הבריאות העולמי הוציא בשנים האחרונות עקומות גדילה עדכניות ומצוינות. נסי למקם אותה על העקומות האלה ואני מקווה שהנתונים ירגיעו אותך :-)

www.who.int/childgrowth/standards/chts_wfa_girls_z/en/index.html

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו