צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  רוצה להמשיך להניקעינב 18:19 12/12/2008
הי הי,
בתי בת 4 חודשים. בעבר הסכימה לאכול מבקבוק מאבא, אבל לא שימרנו את זה כהרגל ועכשיו היא מסרבת. אנחנו מנסים להרגיל אותה עכשיו שוב לבקבוק, כדי שאבא ואחרים יוכלו להאכיל אותה בזמן שאני איננה.אם אני מעוניינת להמשיך להניק לפחות עד גיל חצי שנה, האם גם אני יכולה להשתתף בניסיונות עם הבקבוק, או שכדאי להשאיר אותם רק לאחרים? האם בשביל שיצליחו אני חייבת להיעלם מטווח הראיה שלה ויותר? יש לי תחושה שאצליח ללמד אותה לקחת בקבוק אבל אני פוחדת שזה יפגע באמון ההנקה שנוצר בינינו.. מה גם שלא ברור לי אם ככה היא תסכים לקחת בקבוק ממישהו שהוא לא אני.במקרים שהייתי חייבת להיעדר היא החזיקה מעמד 4 שעות, אבל עם לא מעט בכי ושוב אני לא בטוחה מה רעב ממש ומה צורך בציצי, באמא (היא יונקת בערך כל שעתיים אבל לפעמים זה יותר כמו נשנוש). יש דרך להרגיל אותה מבלי שתבכה?
   רוצה להמשיך להניקעדי יותם, IBCLC 12:19 14/12/2008
היי עינב,

ראשית, אל תצטערי שלא שימרתם את האכילה מבקבוק כהרגל - יש לא מעט תינוקות שאכלו מבקבוק באופן סדיר ופתאום יום אחד "נפל להם האסימון" והם התחילו לסרב :-)

אין כללים. בד"כ ממליצים שאמא רק תניק, ושבזמן הניסיונות תצא מהבית, אבל אם את מרגישה שאת תצליחי - אפשר לנסות.

אין טעם להפוך למאבק שכרוך בבכי - זה רק יקשה על התהליך. אפשר לתת למי שמנוסה בהאכלה מבקבוק לעשות ניסיונות, אפשר לשנות בקבוקים/פטמות, רצוי לא לעשות יותר מניסיון אחד ביום-יומיים. אפשר לנסות מחוץ לבית, במנשא, בתנוחת הנקה או בתנוחה שונה מתנוחת הנקה :-)

מומלץ להגיע גם למפגשי ליגת לה לצ'ה, שם תוכלי לשמוע גם מניסיונן של אמהות אחרות, ולקבל תמיכה. www.LLLisrael.org.il.

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו