צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  הנקה לאחר בקבוקתהל 19:42 18/12/2008
בתי בת 5 שבועות מחר. ינקה יניקה מלאה עד לפני מספר ימים (יומים שלושה), אך מסתבר שלא תפסה היטב את העטרה. כתוצאה היתה לי ירידה משמעותית באספקת החלב. כעת אני שואבת + כמוסות חילבה ע"מ להגביר חלב, אולם במקביל נותת את החלב השאוב מבקבוק (פיטמת mum 1). (כל זאת לאחר מפגש עם יועצת הנקה). בנתיים אנחנו משתדלים להוריד מוצץ ונותנים לה למצוץ אצבע. יחד עם זאת היא עדיין אינה מתחברת כמו שצריך מנסה כל הזמן לתפוס רק את הפיטמה. כתוצאה היא מאוד לא רגועה, וההנקה הופכת למאבק. אני מאוד מוטרדת ומפחדת שכעת בקבוק יהרוס את ההנקה. מה דעתך האם להתמקד קודם בהגדלת כמויות או לנסות עדיין לעשות את שני הדברים במקביל (תפיסה והגדלה?).

האם יש סיכוי שתחזור להנקה מלאה גם לאחר בקבוק?
   חזרה להנקה אחרי בקבוקעדי יותם, IBCLC 11:33 21/12/2008
היי תהל, טוב שנפגשת עם יועצת! הייתי מציעה לחזור ולהתייעץ איתה, אפילו טלפונית, מאחר שהיא ראתה אותך ואת התינוקת ויש לה יותר פרטים.

באופן שטחי אני יכולה לומר שעדיף להימנע ממאבקים, אבל יש כל מיני דרכים להגיע למטרה הזו. אפשר לנסות להניק בלילה, אפשר אחרי שאכלה מבקבוק והיא יותר רגועה, כדי לחזק את הקשר בין קירבה לשד = תחושה נעימה.

אם את פתוחה לעניין, אולי תרצי להתייעץ אם היועצת לגבי מתן החלב באמצעות צינורית שמחברים לשד - לא כל האמהות רוצות את ההתעסקות הזו, אבל אם את חוששת מהתפתחות העדפת בקבוק, זו יכולה להיות אפשרות טובה.

כן, בהחלט יש סיכוי :-) כל הכבוד על העבודה שאת עושה כבר, ובהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו