צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  עליה במשקלדפני 17:48 29/12/2008
שלום
יש לי תינוקת בת שבועיים
משקל לידה 3150
משקל בגיל שבוע 3140
משקל בגיל שבועיים 3270
כל שקילה במשקל אחר.
יש לי חזה גדול, שד ארוך ופטמה נמוכה. העטרה גדולה. היא תופסת מסביב לפטמה (לא יודעת אם יותר מלמעלה או מלמטה), אני מחזיקה אותה בתנוחת צד (פוטבול). היא אוכלת ונרדמת, אוכלת ומתנתקת (למרות שעדיין רעבה). אני לא מצליחה להבין מתי נגמרת ההנקה. כנראה שמוקדם מדי כי היא מבקשת אוכל לעיתים קרובות מאוד (לפעמים בהפרשים של חצי שעה ושעה) אבל לוקחת מוצץ כשמתלוננת (האם זה מעיד על רעב או על זה שהיא סתם רוצה למצוץ משהו?).
בנוסף לתשובתך, האם את יכולה להמליץ על יועצות באיזור רחובות וכמה צריך לעלות יעוץ כזה? (סדר גודל כמובן). תודה רבה.
   עלייה במשקלעדי יותם, IBCLC 20:17 29/12/2008
שלום דפני,
בין משקלים יכולים להיות גם הבדלים של מאות גרמים, כך שלשקילות משלושה משקלים שונים אין משמעות. נסי לשקול באופן סדיר על אותו משקל.

בגיל שבועיים צריכות להיות כמה יציאות צהבהבות ורכות ביממה, בכמות מצטברת של כשלוש כפות לפחות. וכן 5-6 חיתולים רטובים (חיתול רטוב - קחי חיתול חדש, שפכי לתוכו 3 כפות מים. עכשיו קחי אותו ביד אחת וביד השנייה חיתול חדש. זה ייתן לך הרגשה מה נחשב "חיתול רטוב"). יכול להיות כמובן שתהיה חפיפה בין היציאות לשתן, בספירת החיתולים.

לבקש לינוק בהפרשים של חצי שעה/שעה, בגילה, זה תקין ונורמלי. אני מניחה שיש כמה שעות כאלה, ואח"כ כמה שעות שינה? עדיף לחזור ולהניק על פני לתת מוצץ, עד שתהיי רגועה שההנקה זורמת כראוי, שתראי שיש די חיתולים, ושהעלייה במשקל טובה.

יועצות באזור רחובות - זיוה גילת 054-4710167, קטי נחשון, 054-4329722. שגית לב 052-2827900.

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו