צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  שימוש בתחליף לחלב אם וסיום הנקהמיטל 00:55 10/03/2009
שלום,
בני בן 5 חודשים ניזון רק מהנקה. מידי פעם כשנתתי לו בקבוק שאוב הוא הסכים לקחת אותו ללא בעיה.
לפני כשבועיים התחלתי לנסות לתת לו סימילק וגם מטרנה אך ללא הצלחה! הוא מתנגד מאוד וכביכול רוצה להקיא. הדבר גרם לכך שהוא כבר היה נגד כל עניין הבקבוק (גם השאוב) אך בימים האחרונים שוב הצלחתי לגרום לו להשתמש בחלב שאוב בלבד.
בעוד כשבועיים אני אמורה לחזור לעבודתי ואיני יודעת מה לעשות, אני פוחדת שאם אנסה שוב תחליף אם, עוד פעם תהיה נסיגה והוא לא ירצה בקבוק בכלל. כעקרון האופציה של לשאוב בעבודה, לא כל כך אפשרית עבורי ואני חושבת אולי להמשיך ולנסות להניקו בבוקר ובערב. אולם במהלך היום המטפלת תצטרך להאכיל אותו, ולא יהיו לי כמויות של אוכל שאוב לתת לה.
אנא עזרתכם הדחופה !!!
תודה.
   סיום הנקהעדי יותם, IBCLC 11:03 10/03/2009
אם הילד מתחיל לגלות עניין במוצקים, אולי יש אפשרות להקדים מעט את מתן המוצקים ולשלב עם חלב שאוב.
את יכולה לנסות לשאוב במקביל להנקה, בשעות שאת איתו, וכך אולי תצליחי לענות על צורכי החלב השאוב שלו. יש אמהות שמצליחות לשאוב מוקדם בבוקר או מאוחר בערב (בערב אפשר למשל תוך צפייה בטלוויזיה - אם ממילא את צופה... אני יודעת שלא פשוט לעבוד כל היום, אח"כ לטפל בתינוק, ובנוסף עוד לשאוב...)
אם למטפלת יש ניסיון בהאכלה מבקבוק, ייתכן שהיא תצליח לשכנע אותו לקבל סימילק/מטרנה בבקבוק - רק הנחי אותה לא להילחם איתו ולא בכוח.בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו