צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  פרדס חנהמיכל 14:19 17/03/2009
אני חמישה שבועות אחרי לידה, בימים האחרונים התינוק לא תופס טוב את הפטמה, בעיקר בלילה, כל פעם תופס ואחר כך עוזב וכך הלאה. גם יש הרבה ציקצוקים וגרפסים וגזים. נכון לעכשיו נראה שהוא עולה יפה במשקל (אבל ביום ד' יש תור לטיפת חלב ואז אדע אם אכן כך).
אני חושדת שקשה לו לאחוז בפטמה. זה על סמך ההנקה של הבת הקודמת שגם שם היה לה קושי ללמוד לינוק מאותה הסיבה והדבר נפתר אחרי כמה ימים בליוו של מדריכת הנקה. אני רואה בכל פעם שהוא משחרר שהפטמה לא בולטת כל כך. אמרו לי שניתן לשים פטמת סיליקון שתעזור לו לינוק ותסדר את הפטמה. אם כן אז איזה פטמת סיליקון לקנות?
יועצת הנקה שראיתי חושבת שהבעיה היא לשון קצרה (לא קשורה) וחיך אחורית. אני מעדיפה לפני שאני נוסעת לרופא שינתק (אם זאת הסיבה) לבדוק את האופציה הפחות מכאיבה.

תודה
מיכל
   פרדס חנהעדי יותם, IBCLC 11:00 21/03/2009
פטמת סיליקון לא מסדרת את הפטמה, אך יכולה להקל על תינוקות מסוימים לינוק. יחד עם זאת יש לה חסרונות - לעתים יכולה לפגוע בייצור החלב, ופרט לכך - זו התעסקות, לרחוץ, לזכור לקחת, להלביש כל פעם - ומומלץ לא להשתמש בה אלא בליווי יועצת הנקה.
למדלה יש פטמות סיליקון טובות, בד"כ מתאים גודל L.
ללשון קשורה/קצרה יכולות להיות עוד השלכות פרט להנקה. שווה להתייעץ עם רופא מתאים.
בהצלחה!
   מיכל 15:13 22/03/2009
אילו עוד השלכות יש ללשון קצרה?
את המאמר של ד"ר פורר אני מכירה והכל נשמע הגיוני אבל לא ברור לנו איך שמענו את זה רק ממנו ושני רופאי א.א.ג מומחים שבמומחים חושבים שזה שטויות?
לראייה אני נותנת קישור לדף הבא שפתחתי בעקבות שיחה איתו:
www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?%EC%F9%E5%EF_%F7%F9%E5%F8%E4_%EC%E0_%F8%F7_%F7%F9%E9%E9%ED_%E1%E4%F0%F7%E4

מי נחשב רופא מתאים?
הלכנו לרופאת א.א.ג בהמלצת רופאת המשפחה והיא אמרה שאין שום בעיה עם לשון קצרה אולי פרט לקשיים בדיבור והיא ביקשה שנגיע לביקורת עוד חצי שנה. חוץ ממנה אני יודעת רק על ד"ר פורר שגם גר רחוק וגם סביר להניח שימליץ לנתק.האם את מכירה עוד רופאים שאפשר להתייעץ איתם, אולי כאלו שגרים קרוב יותר?




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו