צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  לא רוצה לינוקטליה 06:34 12/06/2009
בשבועיים האחרונים סבלתי מכאבים בהנקה ויצא שהנקתי פחות בצורה משמעותית מבדרך כלל, התינוקת (בת חודשיים) אכלה רוב הזמן מבקבוק(שאיבה ותחליף). עכשיו כשחלפו קצת הכאבים אני רוצה להניק שוב בצורה מלאה אבל נראה שהיא פשוט לא רוצה לינוק היא נצמדת יפה אל השד אבל נראה שהיא כאילו "נזכרת" שמבקבוק יותר קל, מפסיקה לינוק לאחר כמה שניות ומתחילה להלחם לדחוף ולהדוף עצמה מהשד,
אני מאוד מתוסכלת מהמצב ולא יודעת מה לעשות? איך להחזיר אותה ליניקה? האם להלחם בה ולדחוף ציצי בכוח? האם לתת לה בקבוק בלי מלחמה ולוותר לה על ההנקה??האם להתחיל הנקה רגילה וכשהיא מתייאשת לתת בקבוק?. אגב קבעתי תור לרופאה מומחית להנקה עקב הכאבים שהיו אבל לא יודעת אם ללכת מפני שהייעוץ כולל גם הסתכלות ועל מה תסתכל הרופאה אם הילדה לא רוצה לינוק???
   לא רוצה לינוקעדי יותם, IBCLC 17:09 13/06/2009
טליה, את מתארת מצב שנשמע מתסכל מאוד, גם לך וגם לתינוקת :-(
אין תשובה אחת אחידה. אם את רוצה להמשיך בהנקה, שווה להתאמץ. גם אם התינוקת כרגע מתנגדת להנקה, היא עדיין זקוקה מאוד לחלב שלך. אפשר כמובן להמשיך לשאוב ולתת לה, אבל שאיבה פחות מהנה מהנקה, דורשת יותר התעסקות, וגם רמת ההגנה וההתאמה המושלמת שהחלב מספק פוחתת מעט בשיטה זו (אם כי כמובן עדיפה בהרבה על מתן תמ"ל).
כאבים בהנקה נובעים בד"כ מתפיסה לא טובה, ומעטים הרופאים שיוכלו לעזור בכך. אם מדובר בפטרייה, רופאה יכולה להיות כתובת בה לאבחון, גם בלי שהתינוקת תינק. יועצת הנקה תוכל לנסות ולעזור לך להחזיר את התינוקת לשד, לאתר את הסיבה לכאבים ולהציע פתרון לכך.

בהצלחה!
   תודה טליה 17:27 13/06/2009
אחרי שישבת של מאמצים עם הרבה דם יזע ודמעות הצלחנו:)
   לא רוצה לינוקעדי יותם, IBCLC 18:02 13/06/2009
איזה יופי! כל הכבוד לשתיכן, ותודה על העדכון!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו