צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  פטמות צורבות ועוד איילת 15:53 16/06/2009
הי
בני בן 7 חודשים ינק מלא, ולפני חודש התחלתי לתת לו מוצקים -כך שבימים האחרונים יש לי (סופסוף) הפסקה בהנקות מהבוקר עד 4 כי הוא אוכל 2 ארוחות מוצקים בזמן הזה ובלילה יונק פעמיים ולפעמים שלוש.

1. עד מתי אמור לינוק בלילה?

2. איך אפשר לגמול מהנקות לילה? או לפחות לצמצם? במשך היום הוא שותה מים בחדווה אבל בלילה הוא לא משתף פעולה.

3.לאחרונה, בחודש האחרון, כואבות לי הפטמות ושורפות ומעקצצות אחרי ההנקה. זה בא והולך אבל בא לעיתים קרובות. יועצת הנקה שראתה אותי לפני מסק שבועות אמרה שזו סתימה בקצה צינורית כי לעיתים אחרי ההנקה מופיע נקודה לבנה. אז בעזרת קומפרסים חמים ומריחת שמן זית אני מנסה לגרד ולפתוח אותה אבל: 1. זה כואב נורא!! 2. זה חוזר כל הזמן.
אמרו לי שאולי זה בגלל שצומחות לו שיניים (עוד לו יצאו אבל יש לו כאבים) והוא משתמש בי כנשכן אבל הפטמות לא נראות סדוקות או פצועות וגם אין פטריה והוא תופס מצוין. הצילו, מה אפשר לעשות?! איך להקל? ואיך למנוע את התופעה בהמשך? זה ממש מתסכל וכואב.

אשמח לתשובות ולטיפים לעזרה :)
   פטמות צורבות ועודעדי יותם, IBCLC 20:05 19/06/2009
היי איילת,
1.לתינוקות רבים יש צורך לאכול בלילה עד גיל 9-12 חודש.
2. קיראי את הספר "לישון בלי לבכות" מאת אליזבת פנטלי, יש שם שיטה שעשויה להתאים לך.
3. מציעה שתצרי קשר שוב עם יועצת ההנקה. סתימה כמו שאת מתארת נוצרת לעתים קרובות מתפיסה לא אופטימלית. חשוב להקפיד על הכללים הבסיסיים - גוף צמוד לגוף, אוזן כתף ואגן בקו ישר, סנטר שקוע בשד ואף משוחרר, מתחילים את ההיצמדות כשהאף מול הפטמה. מקווה שזה יעזור - קצת קשה דרך האינטרנט :)
בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו