צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  צריבות בשד ובפטמהליאת 17:44 19/06/2009
שלום רב,
אני אם טריה לתינוקת מקסימה בת 7 שבועות. מניקה הנקה מלאה.לאחר שהתגברנו על דלקת בשד שנבעה מגודש (כשבועיים לאחר הלידה), התחלנו עם בעיות בשד השני..פטמה מאאד צורבת- יש אפילו שני סדקים קטנים פתוחים וכאבים כמעט בלתי נסבלים בשד- מעין צריבות דוקרות מאד. ביקרתי גם אצל כיררוג וגם אצל רופא משפחה שטען שכנראה יש לי דלקת כלשהיא בין הצלעות(הכאב גם בבית החזה- קישר את זה למאמץ בשריר או בצלעות עקב הרמת התינוקת על צד זה) וטען שאין קשר לשד ושהכל שם בסדר. עוד אציין כי בשד השני כמעט אין כאבים ובאופן כללי נראה שהתינוקת מעדיפה אותו יותר. בקשר לאופן היניקה- יונקת לפי דרישה בממוצע כל שעתיים למעט בלילה שיכולה לפתוח פער אפילו של 6 שעות. עולה יפה מאד במשקל. לפעמים יונקת "כמו בסרטים" ולפעמים ממש לא- עוזבת ומרפה את השד, לפעמים זורקת את הראש אחורה, לפעמים פולטת הרבה אחרי, לפעמים נרדמת ולפעמים בוכה (גם כשמרפה לבד את השד ונרגעת לאחר שמוציאה אויר או פולטת קצת). אני מניקה בתקופה האחרונה כל הנקה מצד אחר ומחכה שהמתוקה תעזוב את השד- בד"כ יונקת כ-20 דק'). אני מאד רוצה להמשיך להניק אך מתחילה להתייאש מהכאבים- בטוח שזה לא אמור לכאוב ככה. הזמנתי לביתי יועצת הנקה מוסמכת אך אשמח מאד לחוות דעתך. תודה רבה וסליחה על האריכות..
   צריבות בשד ובפטמהעדי יותם, IBCLC 19:46 19/06/2009
שלום ליאת,

אם יש סדקים פתוחים בפטמה וכאבים עזים בהנקה, ברור שלא הכל בסדר... הרי אם היו פצעים פתוחים באצבע אף רופא לא היה אומר שהכל בסדר - לא? אם אכן זה מה שהרופא אמר, זה מוזר מאוד.

קשה לאבחן דרך האינטרנט, טוב מאוד שהזמנת יועצת ואני מקווה שהבעיה תיפתר בקרוב. עדכני אותנו!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו