צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  בלבול פטמותרוני 14:27 20/06/2009
שלום רב,
בני בן 6.5 שבועות-לפני כשבוע התחלתי לשאוב ולתת לו בקבוק לסרוגין, החל מאתמול הוא מסרב לינוק ממני, כל הנקה הוא "צורח" ואינו מוכן לתפוס את הפטמה, כאשר אני נותנת לו בקבוק הוא "שואב" אותו במהרה ונרגע.
אני מרגישה מיואשת ומאוכזבת שכנראה אאלץ להפסיק את ההנקה המלאה-כי אני לא מוסוגלת כל הזמן לשאוב.... איך אני אחזיר אותו ליניקה מהשד, האם עלי "להכריח" אותו לינוק ולא לתת לו בקבוק, יש לציין שעוד חודשיים אחזור לעבודה ואהיה חייבת לשלב בין הנקה להאכלה מבקבוק, בכל אופן יש לי עוד שתי בנות והחופש מתחיל כך שאני רוצה שיתאפשר לי להשאיר אותו ושיאכל מבקבוק.

שמתי לב שלאחר האכלה מבקבוק הוא מפתח רווח גדול יותר עד לארוחה הבאה (רווח של 3 שעות) ובהנקה הרווח במקרה הטוב הוא מקסימום שעתיים וחצי.... כך שזה לא קל :-)

ממתינה לעצות,
רוני
   בלבול פטמותעדי יותם, IBCLC 10:33 21/06/2009
היי רוני,

אני לא בטוחה מה את שואלת... בכל אופן: אם הילד מתחיל להעדיף בקבוק, יש לשמור על כמה כללים - שהשד יהיה מקום נעים וחופשי מלחץ - באמצעות אמבטיה משותפת, הנקה כשהילד מנומנם, או בחוץ, או במנשא, או בתנועה...

אמא לא נותנת בקבוק, רק אחרים.

מעבר לכך - אני מבינה את הרצונות המתנגשים, אבל לא ברור אם אפשר לאחוז בחבל משני קצותיו.

הצורך בשילוב בקבוק בעוד חודשיים - הוא רק בעוד חודשיים... אני ממליצה בחום על שימוש במנשא (מנשא צד/טבעות מתאים לדעתי בקיץ יותר מאשר מנשאי הבד הארוך או המנשאים הקדמיים. גם יאמו/ארגו מצוינים), ושילוב התינוק בפעילויות החופשה עם התינוק, כמו גם היעזרות באנשים נוספים, אם ניתן (אמא, חמות, חברה וכו').

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו