צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  לא מצליחה לשאובקטיה 06:41 10/07/2009
שלום, אני מיניקה את בתי בת 3.5 חודשים. עד עכשיו שאבתי בלי בעיה פעם בכמה ימים ( נותנת בקבוק כשאנחנו לא בבית- לא יכולה להניק בפומבי) 140-150 CC. כבר יומיים אני מנסה להוציא מנה ליום שישי , כל פעם יוצא 20-30 CC. האם זה אומר שחלילה הסוף של ההנקה קרב? נורא חשוב לי לשמור על החלב, לצורך להיות איתה ולהניק בין היתר ויתרתי על העבודה ומתכוונת להיות איתה עד גיל שנה - שנה וחצי ולהניק עד עז. מה עושים. עד לפני 3 שבועות- שקילה אחרונה כמעט הכפילה משקל הלידה (3040) ושקלה 5600. מה עושים?
משאבה ספקטרא מקצועית.
לחוצה.
   לא מצליחה לשאובעדי יותם, IBCLC 23:32 11/07/2009
אכן מלחיץ, אבל התופעה מוכרת, ואינה אומרת דבר על ייצור החלב שלך. נסי לשאוב מדי יום באותה שעה, או תוך כדי הנקה - כאשר התינוקת יונקת מן הצד השני - או מיד לאחר ההנקה, או כ45 עד 60 דקות לאחר ההנקה... לכל אשה יתאים פתרון אחר.

הגוף מתרגל לשחרר את החלב עבור התינוקת ולא עבור הפלסטיק של המשאבה. לוקח קצת זמן והתמדה כדי ללמד אותו שוב לשחרר עבור הפלסטיק...

אה, וכדאי לנסות ללמוד להניק בחוץ - אפשר לנסות להיעזר בסינר הנקה, או בבגדים המיועדים להנקה. נסי להניק מול המראה - ייתכן שתיווכחי שהדבר הרבה פחות בולט לעין ממה שחשבת :-)

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו