צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  כמות חלבכמוח חלב 21:17 06/08/2009
בתי בת 6 שבועות, נולדה בניתוח קיסרי. ביומיים הראשונים לאחר הלידה היא ינקה בלבד . לאחר שלושה ימים של יניקה, היא החלה להראות סימנים מדאיגים של ירידה רבה במשקל וברמות הסוכר בגוף ולאור העובדה שהחלב אחר להופיע, צוות האחיות בבית החולים התעקש על תוספות.

במהלך שבוע שהייתי בבית החולים, הנקתי, נעזרתי בכדורי חילבה, שאבתי ונתתי תוספות. בבואי הביתה התייעצתי עם יועצת הנקה מקצועית אשר המליצה על רוטינה של הנקה בעזרת מאמן יניקה ( מילוי בתמל) ושאיבות. לאחר שבועיים מכיוון שהשאיבות הניבו מספר טיפות בלבד בכל פעם, הוחלט להיעזר במוטיליום של 30 מ"ג 3 פעמים ביום ולהמשיך עם מאמן היניקה והשאיבות.



כיום, המצב נותר עגום כפי שהיה. אני עדיין מאכילה אותה בתוספות בעזרת מאמן היניקה, השאיבות עדיין מניבות מספר טיפות בלבד אשר מתפזרות על המשאבה ואינן מאפשרות איסוף בשל כמותן הדלילה ונדמה כמו החילבה והמוטיליום לא הועילו כלל.

כאשר היא יונקת בלבד ללא המאמן היא מביעה חוסר שביעות רצון, בוכה, ובועטת ונראה כי היא מתוסכלת מכמות החלב הדלילה ולטענת יועצת ההנקה, אין לה בעיה של אחיזת הפיטמה.



ברצוני להניקה הנקה מלאה, אך נדמה כי המצב אינו משתפר

נ.ב אני סובלת משחלה פוליציסטית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו