צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  לא מספיק חלבבב 15:27 11/10/2009
שלום,
בתי בת 6 שבועות והתחילה את קפיצת הגדילה השניה שלה.
עד לקפיצת גדילה הראשונה שקרתה 3.5 שבועות מהלידה הייתי מניקה הנקה מלאה, 40 דקות מצד אחד כל פעם. במשבר גדילה של 3 שבועות לא היה לי מספיק חלב והילדה כל הזמן בכתה מרעב, ניסיתי כל מיני שיטות להגביר את ייצור החלב אך ללא הועיל, כולל שאיבה מרובה וכו'. היא הייתה מסיימת לינוק (חצי שעה מכל צד)ואחרי חצי שעה בוכה שוב מרעב. בסופו של דבר נאלצתי להוסיף לה תמ"ל. אני מתעקשת לתת לה גם חלב אם והיום מניקה 15 דקות מכל צד ולאחר מכן מוסיפה בקבוק של 100-120CC בכל ארוחה.
אני מאוד רוצה לחזור להנקה מלאה אך לא יודעת איך להגביר את ייצור החלב. ניסיתי לראות כמה חלב יוצא לי בשאיבה וזה נע בין 30-50 בסה"כ אחרי ששואבים חצי שעה מכל צד. התחלתי אפילו לקחת כמוסות של חילבה.
בבקשה עזרו לי..
   לא מספיק חלבעדי יותם, IBCLC 10:19 13/10/2009
מאוד מתסכל :-( במקרה כזה, הייתי מציעה לך להיעזר ביועצת הנקה שתלווה אותך בתהליך הגברת הכמויות. נטילת חילבה יכולה לעזור, בהחלט, וכן שאיבה, גם "על ריק". נסי להפחית בהדרגה את כמויות התמ"ל והחזירי את התינוקת לצד הראשון ושוב לשני גם לאחר שינקה משני השדיים. ודאי שהיא מרטיבה לפחות 6 חיתולים ביממה ועולה במשקל באופן תקין. בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו