צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  נטלי 16:58 17/03/2010
בני בן שמונה חודשים. יונק מלא ומסרב באופן די עיקש לאכול מרוסקים למיניהם. נמצא 3 ימים בשבוע עם מטפלת שנותנת לו חלב שאוב אותו אני שואבת (2 שאיבות בכל יום עבודה). לאחרונה הגדיל מאוד את כמויות האוכל שאוכל אצל המטפלת (אוכל כמעט 140 מ"ל 3 פעמים ביום עבודה שלי) ואינני מצליחה לשאוב לו במהלך יום עבודה שלי את הכמויות אותן צורך. מאגר החלב הקפוא שלי הולך ומדלדל, ואני ממש ממש לא רוצה להגיע למצב שאצטרך לתת לו מטרנה. גם להתחיל לשאוב בכל דקה פנויה ולהשתעבד לשאיבות נראה לי לא הגיוני. האם הגוף לא אמור לייצר את הכמויות הגדלות להן הוא זקוק ? מה עושים ?
   כמויות חלבעדי יותם, IBCLC 19:18 18/03/2010
שאיבה אינה מדד לכמות החלב שיוצא בהנקה, ובשאיבה לא תמיד אפשר לענות על הצרכים של התינוק. אפשר להיעזר בכמוסות חילבה להגברת החלב (שימי לב שהן מורידות לחץ דם ורמות סוכר בדם).
במקביל, נסי להציע לו מתפריט המשפחה ולאו דווקא מרוסק/טחון.
האריכי את משך השאיבות (כשתי דקות נוספות לאחר שהחלב מפסיק לטפטף, מכל צד) או הוסיפי עוד שאיבה. הרבה אמהות מצליחות לשאוב כמות יפה מצד אחד בזמן שהתינוק יונק מן הצד השני.
בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו