צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  שתי שאלותמוגו 18:32 03/04/2010
שלום רב,
ביתי בת חודשיים וחצי וניזונה מהנקה מלאה. למרות התכנונים הרבים שלי לפצוח בדיאטה מיד לאחר הלידה להוריד את כל העודפים שצברתי (הרבה.. כ-18 קילו נותרו עודפים) לא הצלחתי לבד ונראה לי שאני אפילו ממשיכה להשמין מעט. אני רוצה להרשם לקבוצת תמיכה כגון שומרי משקל אבל חוששת שהדיאטה עלולה לפגוע בהנקה. האם יש סיכוי שאכן ההנקה תינזק?
שאלה נוספת- נראה לי שמוצרי חלב עושים לקטנה גזים ואי שקט. בימים שהפסקתי לצרוך מוצרי חלב היה נראה לי שישנה הטבה. מצד שני, אני מאד אוהבת מוצרי חלב וקשה לי בלעדיהם. כמובן שטובת הקטנה גוברת, אבל איך מוודאים שאכן מוצרי חלב מפריעים לה? ואם אכן הם הסיבה, עד מתי צריך להמנע מהם?
תודה,
מוגו
   דיאטה, מוצרי חלבעדי יותם, IBCLC 14:38 04/04/2010
אין בעיה לעשות דיאטה מאוזנת בהנקה, וההנקה לא תיפגע. לשומרי משקל יש התאמה עבור נשים מניקות.
לגבי מוצרי חלב - אם רוצים בביטחון אם הם מפריעים, יש להוריד לחלוטין את כל מוצרי החלב למשך שבועיים, ואז להחזיר בהדרגה ולראות אם יש השפעה.
הסיכוי שמוצרי החלב מפריעים לה אינו גבוה במיוחד. חשוב יותר להקפיד על הנקה יעילה, שנוחה ואינה מכאיבה, לתת לה לינוק לפי דרישה ולא להגביל בזמנים, ולספק לה תנועה באופן יומיומי - בידיים או במנשא שיהיה לך נוח.
בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו