צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  האם בכל זאת יש מה לעשות?אורה 09:41 17/06/2010
שלום,
יש לי שאלה לד"ר ליבוביץ בקשה.
כשנולדה הילדה הראשונה שלי (היום בת שנה וכמעט 5 חודשים) מאוד רציתי להניק אותה ,א ך אחרי שבועיים התברר שהיא לא עלתה במשקה ואין לי מספיק חלב. נפגשתי עם מדריכת הנקה (או יועצת לא יודעת) והיא איבחנה שכנארה עקב התפתחות לא תקינה של השדיים אין לי מספיק ריקמה שמייצרת חלב- (מה שיש- עבד מצויין אבל זה לא היה מספיק) - אז המשכתי לתת לה את מה שיש- ניסיתי לשאוב על מנת להגביר ייצור חלב ונתתי לה תוספת עד גיל 6 חודשים. כשהיא סירבה כבר לינוק (בגיל חודשיים בערך- רק שאבתי ובקושי יצא 30 מיל...).

השאלה היא, האם תוך כדי הריון שני או לאחר הלידה ב"ה- האם יש דרך לשפר את המצב או לטפל בו כי אני בטוחה שעם שני ילדים לא אצליח לעמוד בכל השאיבות ותוספות והנקות אם לא יהיה מספיק חלב... ואני מאווווד רוצה בכל זאת לנסות..

אולי כדאי להגיע לייעוץ במרכז להנקה??

אודה מאוד על התשובה.
אורה
   האם בכל זאת יש מה לעשות?עדי יותם, IBCLC 09:01 21/06/2010
תוך כדי ההריון אין מה לעשות, רק לשמור על אופטימיות, כי במהלך כל הריון יש עוד צמיחה מסוימת של רקמת השד.

אני מציעה לך להגיע למרפאה זמן קצר לאחר הלידה ואז להעריך את המצב ולבנות תכנית שתתאים לך.

אפשר לנצל את זמן ההריון כדי לגייס עזרה בבית ועם הילדה הבכורה לאחר הלידה, לבשל ולהקפיא ארוחות, ובאופן כללי להכין את הבית והמשפחה כך שיהיה לך זמן להתרכז בהורות החדשה ולשמור על כוחותייך.

בהצלחה ושיהיה בשעה טובה :)




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו