צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  תחילת הנקת טנדם - פעם שניהמירי 22:34 05/08/2010
משחזרת הודעה שלא נענתה -

שלום!
אני אמא לילד בן שנתיים ו-11 חודשים. בשבוע 38 להריון. הנקה היא חלק מאוד משמעותי מההורות שלנו. והחזון הוא כי הגמילה תהיה טבעית, מתי שתורגש כמתאימה. בני יונק בעיקר לפני השינה, ולעיתים גם כשמתעורר. לעיתים רחוקות מאוד יונק גם בין לבין - בעיקר אם אנחנו נמצאים בסביבה של תינוקות יונקים. אני מניחה כי יכולה להיות אצלו התעניינות מוגברת חוזרת בהנקה אחרי הלידה הקרובה. בכל זאת, רציתי לקבל עצה לגבי הימים הראשונים של ההנקה, עד שההנקה תתבסס אצל הקטנטונת. האם אני אמורה לנהוג בדרך מסוימת כלפי הגדול? האם הוא אמור לינוק אחרי התינוקת, כדי שתוכל לקבל את כל הדרוש מכולסטרום (או שזה עוד מיטוס)? ובכלל, כל עצה בנושא תתקבל בברכה. תודה רבה!
   מצטערת על העיכוב, אשתדל לענות מחר.עדי יותם, IBCLC 18:13 06/08/2010
   מצטערת על העיכוב, אשתדל לענות מחר.עדי יותם, IBCLC 18:13 06/08/2010
   הנקת טנדםעדי יותם, IBCLC 18:57 08/08/2010
שלום מירי,

אכן, בהנקת טנדם מומלץ לשמור על הכלל שלפיו הקטנה יונקת קודם. אפשר שתינק מצד אחד, להעביר לשני, ואז הגדול יכול לינוק מן הצד הראשון במקביל לקטנה או אחרי שתסיים.

לא נורא אם מדי פעם יתהפך הסדר. רק שימי לב לעלייה שלה במשקל, ולחיתולים רטובים וצואים.

אל תשכחי לדאוג גם לעצמך, לאכול ולשתות. בספר של הדיאטנית טובה קראוזה, "המדריך השלם לתזונה בהריון", יש הרבה מידע מועיל ושימושי גם לגבי תזונה בהנקה.

בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!
   תודה רבה!מירי 00:05 13/08/2010




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו