צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  בעיות בהנקה אחרי 3 חודשיםמירי 11:49 30/03/2011
שלום רב
ילדתי את בני הרביעי לפני 3 חודשים. היו לי בהתחלה קשיים בהנקה, פצעים בפתמה וגודש. נעזרתי ביועצת הנקה שמאד עזרה לי והנקתי והכל היה בסדר והתינוק עולה יפה במשקל. את בעיית הפתמה הפצועה פתרתי בעזרת פתמת סיליקון. היום אחרי 3 חודשים אני מרגישה שיש שד אחד, שד ימין, שהוא פחות אוהב ולא מוכן לינוק משם אני גם מרגישה שלא יוצא הרבה חלב, לוקח מעט שלוקים ואז הוא מוציא את הראש, מתחיל לזוז במאין אי נוחות, לאומת השד השני,שד שמאל, שמשם הוא יונק בהנאה גמורה (גם שלא וגם שלי).הבעיה היא בעיקר בהנקה בערב לפני שהוא הולך לישון, ב 3 ימים האחרונים, אני מרגישה כאילו אין חלב בשד ימין וכל פעם שהוא מזיז את הראש אני מחזירה אותו וזה מאין מאבק והוא בוכה ומתעצבן ואני בסוף נכנעת והוא יונק משד שמאל בלבד. אצלי תמיד הנקה מלאה שאחריו התינוק רגוע וישן טוב זה אחרי שהוא יונק משני השדיים.
בבקה עזרה איך ומה לעשות כדיי להגביר את החלב בצד ימין???
תודה מירי
   בעיות בהנקה אחרי 3 ח'עדי יותם, IBCLC 09:04 20/04/2011
לעניין הגברת ייצור בצד אחד - ראי תשובתי לאביבית למעלה.
כדי לשלול אפשרות של בעיה כלשהי בשד שאיננה קשורה לכמויות החלב או מהירות הזרימה, כדאי גם בהנקה להגיע לבדיקה אצל כירורג שד.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו