צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  גודש תמידי בשד שלא מתרוקןאיילת 20:12 16/03/2011
שלום רב,
ילדתי לפני 6 שבועות, התחיל לי גודש לאחר כשבועיים, האסקלציה בגודש היתה מהירה למדי אפילו לא הספקתי להגיב והשד היה גדוש ומאוד מאוד כואב. הגעתי הביתה ומייד ניסיתי לשאוב, לצערי מאז ועד היום כאשר יש לי גודש אני לא מצליחה לשאוב ולא יוצא חלב מלבד טיפה אחת או 2. הגודש חוזר שוב ושוב, לא תמיד באותו מקום וקורה ב2 השדיים. חשוב לציין כי אני עושה כל מה שאני יודעת שצריך לעשות, מקלחות חמות , עיסוי השד, מנסה שאיבה עם משאבה וכן ידנית ועם האצבעות. הכאבים לרוב הם בלתי נסבלים, לא מה שהבנות מתארות בדר"כ.
אני ממש לפני שבירה וחושבת אפילו לוותר על ההנקה היות ולא נראה לי שזה תקין, מה גם שהכאבים מקשים עלי לטפל בתינוקת המדהימה שלי ואני גם חד הורית כך שאין הרבה עזרה גם כאשר אני סובלת מאוד מאוד מהשד.
אשמח לתגובה מהירה.
תודה :-(
   גודש תמידי בשדעדי יותם, IBCLC 09:05 20/04/2011
אם אחרי 6 שב' עדיין יש מצב של גודש כמו שאת מתארת, כדאי בהדרגה ובזהירות להוריד כמויות חלב - למשל ע"י שתיית כוס תה עם נענע אחת ביום, או שימוש בכרוב בשעות שבהן הגודש מופיע בדרך כלל. בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו