צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  הנקה ושאיבהאיילת 13:40 18/12/2011
היי
הבן שלי בן חודשיים האם הגיוני שלפעמים במשך היום הוא ידרוש הנקה כל שעתיים ובלילה לפעמים כל 4+ שעות בערך. ניראה לי פשוט שהוא אוכל לעיתים קרובות מידי, לא??
רציתי להתחיל לתת לו גם חלב שאוב מבקבוק איך מתחילים לשאוב, מתי שואבים כדאי שזה לא יפריע לו בכמות האוכל שהוא צריך לאכול? איך אני יודעת כמה לתת לו בכל ארוחה?
תודה רבה!!!
איילת
   הנקה ושאיבהעדי יותם, IBCLC 13:54 18/12/2011
היי איילת,
נסי לספור כמה פעמים ביום את מכניסה משהו לפה - מכוס מים או מסטיק ועד לארוחה מלאה. אולי בהשוואה ייראה לך שהוא לא אוכל בעצם כ"כ הרבה :) תינוקות יונקים לפחות 8 פעמים ביממה ולפעמים זו כוס מים ולפעמים ארוחה מלאה ולפעמים צורך בלהיות עוד עם אמא... הכל לגיטימי.

שאבי כ-40 ד' לאחר הנקה, כ-30 ד' במצטבר כאשר את עוברת מצד לצד כשהזרימה נחלשת. כמות יומית שתינוק יונק היא מקסימום כליטר. חשבי את הכמות היומית בהכפלת משקלו בק"ג ב-150 מ"ל עד 180 מ"ל, וחלקי ל-8 לקבל כמות *ממוצעת* לארוחה. לפעמים ירצה קצת יותר, לפעמים פחות. זה אומר שאם שוקל 4 ק"ג, למשל, הוא אוכל ביום 600-720, ובארוחה כשמונים-תשעים מ"ל.

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו