צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  נואשתטניה 12:11 20/12/2011
אני מניקה את בני בן 7.5 חודשים הנקה מלאה עוד לא הוספנו אחרוחה של מוצקים כי הוא מסרב לכל הניסיונות. מגיל 3.5 חודשים הנקה הפכה לסיוט עם כאבים בלתי נסבלים עקב קילקול תפיסה. מה רק לא ניסיתי כל היועצות ההנקה הכי מומלצות, קרניו ושום דבר לא עזר הוא פשוט מתעקש לאכול עם פה קטן ולא מוכן לפתוח אותו. חוץ מזה כשהוא פותח פה הוא לא מוציא לשון להפף הוא מרים אותה, לא אין לו לשון קשורה גם יועצות הנקה וגם ד"ר בוצר אישרו את זה.
היה לי עודף חלב בדיוק בגיל הזה ואמרו לי שהוא עושה את זה כדי לחסום צינוריות ולא להיות מוצף. כבר אין עודך חלב והוא עדיין לא מוכן לפתוח את הפה חוץ מזה הוא כבר התקבע על יניקה כזאת.
עשיתי קרניו והיה נראה שיש שיפור קטן אבל שוב הכל חזר אני כל הזמן עם סתימות דלקות ופצעים. כולם אומרים לי תפסיקי להניק ואני פשוט לא יכולה לוותר על הנקה, גם ילד שלי אף פעם לא ראה בקבוק או מוצץ רק ציצי, הוא מאוד קשור אלי ולהנקה אני לא יכולה לעשות לו את זה.
איך אני מחזיקה מעמד עד גיל שנה? אין לי תמיכה מצד הבעל, לכולם נמעס כבר מהסיפורי ציצי שלי. רק אמא שלי עוד מוכנה לשמוע, אני כל כך לבד ומתוסכלת.
   נואשתעדי יותם, IBCLC 12:16 20/12/2011
אני מאוד מתרשמת מהמחויבות שלך להנקה אחרי כל הקשיים והסבל!
נסי לעיין באתר הזה: www.biologicalnurturing.com ולראות אם אולי יישום של הדרך הזו יכול לעזור לך.
כמו כן אני ממליצה על השתתפות במפגשי ליגת לה לצ'ה, אם יש באזורך: www.LLLisrael.org.il
בהצלחה!
   זאת התנוחה שאניטניה 12:33 20/12/2011
מניקה כבר 4 חודשים בתנוחה הקלאסית הוא בכלל מושך את הפטמה ולא תופס. גם בתנוחה הזאת הוא עם פה קטן. חוץ מזה הוא שם את הרוש שלו על הצד של השד מה שגורם לכאבים בשד בסיום ההנקה.
   המשךעדי יותם, IBCLC 12:53 20/12/2011
נסי להניק בתנוחה המתוארת באתר, זו לא התנוחה הקלאסית. אמא נשענת אחורה, רצוי בחזה חשוף וכשהתינוק בבגדים קלים או בחיתול בלבד (שימי שמיכה קלה מעל שניכם). מתחילים כשהראש שלו בין השדיים ומאפשרים לו להגיע לבד אל השד - מה שממש לא בעיה בגיל 7.5 חודשים, כמובן :) ההנחה היא שהוא יינק כשראשו נשען מעט לאחור ואז הוא חייב לפתוח פה גדול.
   המשךטניה 13:08 20/12/2011
ניסיתי אבל הוא לא לוקח ראש אחורה הוא שם אותו לצד משום מה וכנראה בגלל הלחץ על השד בזמן ההנקה נוצרות לי כל הזמן סתימות במקום שהוא מניח את הראש. אני אנסה שוב היום כשהוא עם חיטול בלבד. בנתיים הוא עלה יפה במשקל שוקל 9300 וכנראה לו זה לא מפריע לקבל חלב. הוא גם מפותח יפה פיזית זוחל עומד ויושב יציב. גם מנטלית התפתח יפה בגלל זה נראה לי הוא כזה עקשן




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו