צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  ירידה משמעותית בכמות החלבמאיה 22:22 18/12/2011
שלום, יש לי ילדה בת 7 חודשים - לפני חודש חזרתי לעבודה (עד אז רק הנקתי- לא השתמשתי בתחליפים). מאז החזרה לעבודה, תקופה שהייתה מלווה בלחץ גדול, כמות החלב שאני מייצרת קטנה משמעותית - גם בשאיבות אך חשוב מכך גם בהנקה עצמה. אני מרגישה שיש לי פחות חלב ובנוסף לאחר הנקה אני מציעה לה תחליף כיוון שאני רואה שהיא לא שבעה והיא תמיד אוכלת כ 120 מ"ל לאחר הנקה.
אני מוותרת על שאבה - לא אכפת לי שפעם ביום (בגן) היא תקבל תחליף אך מאוד מאוד רוצה להניק אותה בשעות שאני בבית. בוקר/ערב/לילה.
היום - אני מרגישה שהציצי זה רק פינוק כי עובדה שתמיד היא אוכלת תחליף אח"כ.

איך מייצרים יותר חלב?? רוצה להפסיק עם התחליף אך לא יכולה כשהיא לא שבעה?? יש פתרון??
תודה מראש
   ירידה משמעותית בכמות החלבעדי יותם, IBCLC 12:23 20/12/2011
האם התחלת לקחת גלולות (כולל גלולות מתאימות להנקה) או להשתמש בהתקן עם הורמונים? פה ושם יש נשים שדברים אלה גורמים אצלן לירידה. כנ"ל הריון, אם רלוונטי.

אם יש לך אפשרות להוריד מעצמך לחצים בשבוע הקרוב, ובפרט בסוף השבוע להתמקד בהנקה ובשאיבות בנוסף להנקות - ייתכן שתוכלי להגביר כמויות. דאגי לעצמך - אכלי, שתי ונוחי.
אם אין בעיה של לחץ דם נמוך או סוכר נמוך - לכמוסות חילבה יש על פי הספרות השפעה לטובה על כמויות החלב. יש גם תערובות שונות, כמו "מור מילק" שמכילות חילבה וצמחים אחרים שנחשבים למגבירי חלב.
בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו