צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  תרופות אנטי דיכאוניותשיר 15:26 29/02/2012
היי,
מבדיקה במעבדה הטרוטולוגית נאמר שזה בסדר לקחת רסיטל 20 מ"ג ביום, המליצו גם לבדוק עם הפסיכיאטרית לגבי לוסטרל (50-200 מ"ג) ובכל מקרה אמרו שיש לעקוב אחרי התינוקת (בת 4 וחצי חודשים) - עירנות, עצבנות, תיאבון, התפתחות...
1. מה ההבדל בין שתי התרופות? למה הלוסטרל עדיפה על הרסיטל? 2. עצם זה שנאמר שיש לעקוב אחרי תפקוד התינוקת מטריד אותי שלתרופה יש השפעה עליה ושהשימוש בתרופות לא ממש בטוח עבורה... האם יש דברים בגו? האם כדאי פשוט להמשיך "לסחוב" את העול הרגשי ולוותר על נטילת התרופה(ממש לא מתכוונת להפסיק להניק, בסה"כ אני מתפקדת בסדר, רק רציתי להפסיק את העצב שיורד עליי מידי פעם...)?

תודה,
שיר
   תרופות אנטי-דיכאוניותעדי יותם, IBCLC 09:32 14/03/2012
לצערי לא יכולה לסייע הרבה. במרכז הטרטולוגי בבי"ח בילינסון יוכלו לתת לך מידע מדויק יותר על ההבדלים בין התרופות ומידת החדירה שלהן לחלב. עקרונית, תרופות המותרות בהנקה עוברות לתינוקות במינון נמוך מאוד או שמחקרים הראו שיעור נמוך של תופעות לוואי או השפעה לא משמעותית.

לא פשוט להיות אמא לתינוקת! אם קשה לך להתמודד זו לא בושה, והתרופות יכולות לסייע ולתת אנרגיות ושיפור שמחת החיים בטיפול בתינוקת, ולהמשיך עם ההנקה, אלה דברים חשובים. אם העול כבד מדי או לא, זו החלטה אישית מאוד.

נסי למצוא עוד דברים מעודדים ומחזקים, קבוצות של אמהות ותינוקות, טיפול פסיכולוגי או אחר, הימנעות מנטילת כל משימה לא הכרחית על עצמך.

בהצלחה ותרגישי טוב!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו