צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  מסרבת לחזור לינוקנעמה 13:29 18/04/2012
שלום רב,
ביתי בת 5 חודשים.עד גיל 3 חודשים ו-3 שבועות ינקה באופן מלא. כיוון שעברתי ניתוח, נאלצתי לגמול אותה ומגיל 4 חודשים התחלתי לתת לה בקבוק בין עם זה חלב שאוב ובין עם זה תמ"ל. במשך שבוע וחצי בזמן שהייתי מאושפזת טיפלה בה גיסתי ונתנה לה תמ"ל. כיוון שההתאוששות שלי מהניתוח הייתה מהירה מזו שציפיתי, החלטתי להחזיר לי את החלב, וע"י שאיבות מרובות וכדורי מוטיליום הוא אכן חזר.הבעיה היא, שביתי אינה מוכנה להתקרב לשד, היא רק מרגישה אותו או רואה אותו ומתחילה לבכות. ניסיתי ליצור קירבה ע"י מגע גוף לגוף, לטפטף לה חלב לפה כדי שתרגיש את הטעם וזה לא עזר. כרגע המצב הוא שבמשך 3.5 שבועות היא כבר לא יונקת ורק שותה מבקבוק. אציין כי אני שואבת ונותנת לה חלב אם בין ארוחה אחת לשתיים ביום .
שאלתי היא, האם יש דרך אכן להחזיר אותה להנקה אחרי הפסקה ממושכת שלא ינקה וכיצד עושים זאת?
כמו כן, אם היא שוקלת 7.5 ק"ג כמה תמ"ל אמורה לאכול ומה הכמות של חלב אם שאני אמורה לתת לה בארוחה- האם זה שווה לתמ"ל?
תודה רבה.
   מסרבת לחזור לינוקעדי יותם, IBCLC 21:13 23/04/2012
אפשר לנסות להניק כשהיא ישנונית, או באמבטיה משותפת. חשוב שלא יהיה לחץ סביב העניין - ניסיון אחד ליום-יומיים. אפשר גם אחרי חצי בקבוק. כדאי לעשות את ההאכלה מבקבוק פחות אטרקטיבית - במידת האפשר שימישהו אחר ייתן, לא לחמם, לא להאכיל בחיבוק אלא בצורה קורקטית יותר.

הכמות היומית שאמורה לאכול - 1,000-1,200 מ"ל ליממה, בין אם תמ"ל ובין אם חלב שאוב.
בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו