צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  תעשיית יועצות ההנקהאמא ל4 19:34 21/06/2012
אם ההנקה כל כך חשובה לכן, מדוע יועצות הנקה גובות מאות שקלים לשעה. מדוע הייעוץ שמור לאמידות בלבד?
אם זה עד כדי בדמכן- עשו זאת בהתנדבות. אותי קומם שיועצת ההנקה המאד מומלצת וידועה שהזמנתי לעזור לי, דיברה בכעס וליגלוג על תעשיית תחליפי החלב, ומה עם תעשיית יועצות ההנקה? אם תרפו מהפנטיות שלכן, לא תהיה לכן עבודה. גם לכן יש אינטרס לא מבוטל!
   נקודה כל כך כואבתעדי יותם, IBCLC 19:58 21/06/2012
אני מסכימה שייעוץ הנקה הוא דבר יקר מאוד, שמונע את קבלתו מנשים רבות. יש אמנם שיפור מסוים בשנים האחרונות - יש ייעוץ הנקה בבתי החולים, חלק מקופות החולים מסבסדות ביקורים של יועצות הנקה כך שיהיו במחיר שווה לכל נפש. למרבה הצער זה עדיין לא קיים בכל הקופות, ויש מקומות בפריפריה שאין להשיג בהן יועצת בכל מחיר שהוא.

יחד עם זאת, ייעוץ הנקה הוא מקצוע. למדתי אותו במשך תקופה ארוכה ואני ממשיכה להשתלם ולהתעדכן בכנסים ובימי עיון, בארץ ובחו"ל. אני משקיעה לא מעט כסף בלימודים ובעדכונים, כמו גם בציוד, בנסיעות, בשמירה על קשר עם מטופלות. כמו כל איש מקצוע, אי אפשר לצפות שיועצות יעבדו בחינם. גם רופאים ופסיכולוגים ומורים עובדים במקצועות חשובים שהם רואים בהם שליחות חיים, אך איש אינו מצפה מהם לתת את עבודתם ללא תמורה.

כולם רוצים להתפרנס. ואני אישית עוד לא מכירה יועצת הנקה שהתעשרה בקריירה שלה :) מי שרוצה להרוויח הרבה, שתלך ללמוד עריכת דין או הנדסה :)

ועם כל זה - יועצות הנקה רבות כן עושות דברים רבים בהתנדבות. כמו מענה בפורום, התנדבות בליגת לה לצ'ה, מתן הנחות ואף ביקורים חינם לנשים שבאמת אין להן אפשרות אחרת. אבל זו בחירה של כל אחת. אני לא מצפה מאף איש מקצוע שיעבוד בהתנדבות.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו