צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  מעט מאוד חלב בשאיבהגלית 08:58 27/06/2012
אני אמא לתינוקת בת 5 חודשים. חוץ מהנקה, מקבלת מנה אחת של פירות ביום. בשבועות האחרונים התחלתי לשאוב כדי להרגיל לבקבוק. אמנם לא שואבת הרבה בכלל, אבל בפעמים הבודדות ששאבתי בקושי יוצא חלב. בלילות האחרונים הבת שלי התחילה לישון לילה שלם. בבוקר, עד שעה 08:00 בערך היא אוכלת פעמיים. ואם אני רוצה לשאוב אחרי חצי שעה או שעה, בקושי יוצא חלב, בערך 20-30 CC. מה לעשות?? אני רוצה להגביר את ייצור החלב שלי.
תודה.
   מעט מאוד חלב בשאיבהעדי יותם, IBCLC 12:38 28/06/2012
אחרי חמישה חודשים של הנקה, לוקח לגוף זמן להבין מה המשאבה רוצה ממנו - הוא רגיל לשחרר את החלב היקר לתינוקת חמימה ורכה, והמשאבה ממש לא דומה לה. הגוף שלנו הוא לא מכונה.

בנוסף, יש משאבות מסוגים שונים ואולי יש משאבה טובה יותר שתקל על השאיבה ותהיה יעילה יותר. בכל מקרה, שאיבה איננה מדד לכמויות החלב שלך.

אם אין דחיפות להרגיל לבקבוק, אפשר לדלג על השלב הזה ובשעות שאת לא איתה להציע חלב שאוב בכוס פטנט, למשל, או לערבב עם הפירות, ובהמשך ייתכן שארוחות מוצקים יחליפו בכלל את הצורך בשאיבה..

בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו