צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  לא רוצה לינוק יותר וייעוץ על משאבת חלבשיר 13:36 01/07/2012
בני בן 6 חודשים וינק באופן מלא עד לפני כחודש, אז חזרתי לעבוד וההנקות ירדו לכדי פעמיים ביום (בוקר וערב/לילה) וביתר הזמן תמ"ל. בשבועיים האחרונים הוא פשוט לא רוצה לינוק, מסכים לעיתים רחוקות וביומים האחרונים החמיר ולא מוכן. כאשר אני מקרבת אותו הוא ישר בוכה. מצד אחד איני רוצתה ליצור טראומה עבורו אך חבל לי לוותר על החלב וחשוב לי לשמר אותו, בעיקר בכדי לשמור על המחע' החיסונית ולמניעת מחלות (ואובדן ימי עבודה). מאחר וכמות החלב כעת לא גדולה, הייתי רוצה לדעת באם שאיבה עם משאבת חלב עדיין תוכל לעזור כאן (בעבר ניסיתי ויצאו כמויות קטנות בלבד של מתחת ל- 20 מ"ל) ובנוסף, האם יש עדיפות למשאבה חשמלית או ידנית בשלב זה של כ"כ מעט חלב אם? האם עדיין ניתן להגביר את כמות החלב?

בעבר ניסיתי לשאוב קצת במקביל להנקה וזכור לי כי זה אפילו הקטין לי את כמות החלב.

תודה רבה
   שביתת הנקהעדי יותם, IBCLC 10:22 02/07/2012
שאיבת חלב במשאבה טובה בהחלט יכולה לעזור. כקבוצות, לרוב האמהות קל יותר עם משאבה חשמלית, אם כי יש ידניות מעולות וחשמליות בינוניות וגרועות. אם הגוף שלך כבר ידע לייצר חלב להנקה מלאה, אפשר לחזור ולמצות את הפוטנציאל הזה (או קרוב אליו).
מציעה לך לעשות חיפוש בפורום על "שביתת הנקה" ותוכלי לראות הצעות שאולי יעזרו לשכנע אותו לינוק...
בכל מקרה כל הכבוד על תקופת ההנקה עד כה! נתת לתינוק שלך בסיס מצוין. בהצלחה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו