צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ הנקה עדי יותם IBCLC
מנהל/ת הפורום: עדי יותם IBCLC
  מיעוט צואה לבת 5 שבועותקרן 14:54 07/09/2012
שלום רב, ביתי בת 5 שבועות ויומיים, עד לאחרונה עלתה מעולה במשקל ויונקת בלבד. עשתה צואה "כמו בספר". מזה מספר ימים נוהגת לתת צואה אחת נוזלית וגדולה אחת ליומיים או שלושה, שתן יש הרבה בכל החלפה. אציין כי סובלת מאד מגזים כל שעות היום ובעיקר לפנות בוקר,אני נמנעת מכל המאכלים המעודדים גזים, אך צורכת מוצרי חלב, בעיקר גבינות.כמו כן אוסיף כי יונקת רבע שעה מכל צד אחת לשעתיים עד שלוש. אני מפחדת שמיעוט הצואה מראה על חוסר בחלב אצלי, בנוסף השדיים לא גדושים אף פעם ושאני ניסיתי לשאוב יצא יחסית מעט מכל שד.
   למרות שאני לא יועצתפרחית 20:52 08/09/2012
אני יכולה להגיד שבגיל מופלג כזה היא כבר לא חייבת לתת הרבה צואה כמו בהתחלה. גם אם כמה ימים לא יצא כלום זה עדיין יהיה בסדר. וזה גם הגיוני שהמלאות בשדיים ירדה - המנגנון התייעל. ולא סביר שהגוף יגיב טוב למשאבה כמו שהוא מגיב לתינוקת שלך. אם את חוששת ממיעוט חלב עלייך (א) להמשיך לעקוב אחרי העלייה במשקל, (ב) לראות איך התינוקת חיונית ומתפתחת. אם שני המדדים האלה בסדר, אין סיבה לחשש. גם אם יבואו בקרוב כמה ימים של רעב מתמיד ויניקה אין-סופית, שזה לא יגרום לחשוב שיש בעיה בתפוקה - זו פשוט קפיצת הגדילה של גיל שישה שבועות.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו