צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
נגד ברית מילה
מנהל/ת הפורום: ד"ר אבשלום זוסמן-דיסקין
  חצי מילה?כרמל 20:13 04/02/2009
    תגובה
בני בן השנה נולד ונימול בקוסטה ריקה, נראה שאת המילה ביצעו חלקית, הורידו רק חלק קטן מהעורלה והעטרת אינה חשופה אמנם הפשילו אותה כנראה כי היא אינה מחוברת והדריכו אותי לחשוף ולנקות, אך גם כשהאיבר זקוף רואים רק את קצה העטרת. בעלי ואני חשבנו לבצע תיקון לשם האסתטיות, כך בוצע בשני תינוקות ישראלים שגם עברו את אותה מילה. אך בעקבות קריאת מאמרך, ההתלבטות עולה וגואה.. הנזק הגופני לעומת הריגשי ונוחות הילד עם גופו בהתבגרותו . האם הליך כירוגי נוסף יכול לפגוע יותר ממה שהאיבר כבר נפגע? האם אתה מכיר את הנושא של חצי מילה שכזו?
כל מידע שיש בידך היכול להועיל לתהליך קבלת ההחלטה שלנו יתקבל בברכה.

תודה רבה

כרמל משה
   לא מומחית חגית 10:08 05/02/2009
שלום,
עד שיענו לכם, אומר לכם ממה שאני יודעת, וקראתי המון:

לדעתי, כל הסרה נוספת של העורלה אכן יוסיף נזק. מכיוון שיש לה תפקידים. כל פיסת עורלה שנשארה לו חשובה לתחושה ולהגנה על האיבר. זה מצויין שהעטרה מכוסה.
ובכלל, לכל ניתוח + הרדמה יש סיכונים. חבל.

מציעה לכם (אם עוד לא הגעתם לאתר הזה)
לקרוא באתר 'גונן על הילד' על תפקיד העורלה ועל מילה בכלל ואז להחליט.

ד"א, אני לא מתכוונת למול את בני כלל ויש כבר לא מעט לא נימולים בארץ כך שבנכם לא יהיה כל כך שונה :-)

הרבה בריאות!!
   חגית, תודה רבהכרמל 16:05 05/02/2009
על תגובתך המהירה. נראה שנוותר על התיקון, למרות שהחיתוך שנעשה אינו יפה והשאיר מן צ'ופצ'יק של עור בולט. אני מקווה שזה לא יפריע לו כשיגדל.
   אין צורך בניתוח נוסףדר' זוסמן-דיסקין 07:15 12/02/2009
שלום כרמל,
אני כמובן מתנגד לניתוח נוסף על כל הסכנות הכרוכות הבו. בניתוח נוסף יש גם סכנה גדולה של הסרת יותר מדי. בנך ייהנה מן העובדה, שחלק מן החלקים הרגישים והארוגניים של העורלה ובמיוחד הפרנולום לא נכרתו, בניגוד לרוב הנימולים. איני בטוח שיש בכלל פגם אסתטי, בוודאי בהשואה לצורתם של חלק מאברי המין הנימולים. בכל מקרה האדם היחיד שיוכל לקבוע דבר כזה הוא בנך. כדאי גם לציין שהמילה של בנך דומה למילה התנ"כית המקורית.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו