צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
נגד ברית מילה
מנהל/ת הפורום: ד"ר אבשלום זוסמן-דיסקין
  האם אתם מכירים מישהוא או עברת בעצכם ברית מבחירה?רונית 12:03 15/05/2011
    תגובה
שלום רב,
יש לי בקשה לעזרה לא שגרתית. לפני 3 חודשים נולד לנו בן. כאשר בן-זוגי נכנס לאינטרנט לחפש רופא/ מוהל הוא נתקל בהרבה מידע אודות המעשה עצמו שגרם לא לפקפק בכל שהוא רוצה לעשות
את זה לבן שלו. אני לעומת זאת כן רוצה לעשות לו ברית מסיבות חברתיות - כדי שיהיה כמו כולם (אם לא הייתי גרה בארץ לא הייתי עושה).
מה שאני מחפשת (והדבר היחיד שישכנע את בעלי) זה בחור שעשה ברית מילה בגיל יותר מבוגר מתוך בחירה כי היה קשה לו חברתית. אם אביא לו דוגמה אחת זה ייספק אותו והוא יהיה מוכן לעשות את הברית. נא לא להעלות נימוקים רפואים /דתיים, זה ממש לא יעזור לי!

האם יש מישהוא שמוכן אולי לחסוך מהבן שלי את עוגמת הנפש בעתיד. אני ממש אודה לכל קצה חוט וטלפון של מי שעשה ברית מילה מבחירה כתוצאה מבעיה חברתית ומוכן לשתף.
ברור לי אגב, שאם לא נעשה מילה, הילד אולי יצא מזה ללא פגע, אבל לא בא לי לקחת סיכון! חבל מאוד שזה עדיין בגדר "פרה קדושה" לא נפוץ יותר לא לעשות מילה!

תודה רה רבה,
רונית
   רק לך רונית יהיה קשה חברתיתדר' זוסמן-דיסקין 06:14 21/05/2011
קשה להאמין שכל השטויות האלה אמיתיות, אבל אם הכל נכון, אולי כדאי שתודי שלא על בנך את מבקשת להגן מחריגות אלא על עצמך. הנסיון מוכיח, שמי שסובלים וחשופים ללחץ חברתי הם ההורים, שהחליטו לא למול ולא בניהם. אם יש לך ספק בכך, הכנסי לפורום מוותרים על ברית מילה בתפוז ושאלי את ההורים שם.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו