צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
קלינאית תקשורת
מנהל/ת הפורום: תמר בש
  פעוט שאנו מדבר בן שנה ושבעה חודשיםאביבה 22:34 14/07/2009
אני בעלת משפחתון קטנטן ל4 פעוטות, 2 ילדים הם בני שנה ו-4 חודשים ושנה ושבעה ,שניהם מדברים מילים ברורות במו רוח , מים, איפה הנה אבא וכו, המון מילים!! וגם מילים עם חזרה בצלילים ובהברות כמעט נכונות, כמו לוצ'ה - לא רוצה, גל מים -המים של גל וכו .
פעוט שלישי בן שנה ושבעה חודשים רק צועק אגא,אני מניחה שהוא מתכון לאבא , או אומר קוקו, בזה נגמרו המילים,
אני מספרת סיפורים ושרה להם,רק הפעוט השלישי אינו מדבר
אמו החליטה להוציא אותו לשנה הבאה לגן עם קבוצה גדולה , האם זה נכון עבור הפעוט? אני הסברתי לה שהילדים ממשיכים אצלי לשנה נוספת והם מפותחים ומגיבים לסיפורים ולשירים יפה מאוד ,ולא בגלל שהקבוצה קטנה הבן שלה לא מדבר.
דרך הגב האמא עובדת שעות מרובות וכשהיא מביאה אותו היא שמה אותו אצלי בידיים והולכת בלי לתקשר איתו,לדעתי זה מה שמשפיע גם על השפה ובכלל מבחינה רגשעית.(הוא רק עכשיו מתחיל ללכת- לזחול התחיל בגיל שנה )
האם נכון לשים אותו עם קבוצה גדולה?
תודה אביבה
   אביבה,תמר בש, ק"ת 11:30 20/07/2009
אני מבינה ומעריכה את דאגתך אך צר לי שלא אוכל להביע עמדה לגבי שאלתך במסגרת האינטרנט מבלי להכיר את הילד, להכיר את שני הגנים המדוברים ואת שיקולי ההורים.
על פניו את מתארת תמונה - אמנם חלקית - שעשויה להתאים לסוג של איחור התפתחותי, אבל יכולים להיות שיקולים נוספים להעברת ילד מגן לגן.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו